Brugerne går helt amok - på den gode måde :)

at folk vælger at gå er da selvfølgelig ærgeligt, men det er jo deres eget valg…
Jeg vil nu også lige sige at der har været MANGE sjove og gode tråde på det sidste efter de sure sammenstød stoppede…

Why lave rav i en glædes tråd:?
Jeg synes det er frækt at give brugerne skylden for det.

Synes ærligt talt du opfører dig lidt som;

:sorry:-LOL-LOL-LOL-LOL

Det er et frit land vi lever i - og ingen er blevet smidt ud - altså har de valgt at gå.

OG ER DET FÅR SÅ IKKE SNART BARBERET :?

[QUOTE=Vivi_Fletcher;99457]Det er et frit land vi lever i - og ingen er blevet smidt ud - altså har de valgt at gå.

OG ER DET FÅR SÅ IKKE SNART BARBERET :?[/QUOTE]

haha det er jo bareberet, pelsen sidder på ulven-LOL

Det er pelset … det er en helt anden snak -høhø

[quote=Mega;99169]Det liv, der er omkring dig, når du slukker for PC’en, eller den går ned! -what
(Tænk lige over dét).[/quote]

Uh lyder svært skræmmende!§

haha

Nej for mig er det let - sidder ved PC på job hele dagen, så kan sagtens kombinere reallife med det her:-)

Jeg har forresten intet TV - har ikke haft i snart 4 år :ok:

Jeg giver dig ret i, at det selvfølgelig ikke er på sin plads at juble over en masse indlæg, der skyldes en stor uoverensstemmelse blandt forummets brugere, men det er jo heller ikke kun det, der er tale om.

Det fremgår, at der den 6. januar var 42 nye tråde mod et gennemsnit på 28 - og så mange “kedelige” tråde, blev der trods alt ikke oprettet den dag med baggrund i uoverensstemmelsen.

Gerner, jeg håber, du kommer over din PMS, for det er dræbende for den gode stemning, hvis “uoverensstemmelsen” skal blive hængende som en sort sky over os, der sender kolde byger ned, hver gang nogen rækker hænderne i vejret i begejstring.

…som jeg tidligere har skrevet, er jeg ked af, at de tre har forladt os, men lad os nu komme videre allesammen herfra :slight_smile:

jeg kan ikke blive mere enig…dem der skal give kolde byger og lege sorte skyer bliver nød til liiiiiiiige at komme lidt videre for det er vi andre kommet for længst…

Det er da ikke på bekostning af dem - de kunne være blevet og have deltaget i de mange hyggetråde, istedet for at opføre sig som fornærmede teen-agere.

Og skal vi SÅ se at komme videre i vores gode og hyggelige forum.

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

Jamen jeg elsker og komme her og både skrive og læse, syntes generelt folk er flinke ved hinanden trods forskellige meninger, nogen gange kan bølgen gå højt men sådan må det så være…
Alt i alt så glæder jeg mig altid over at vise min trolde frem herinde

MVH
Gitte

[quote=Vivi_Fletcher;99457]
OG ER DET FÅR SÅ IKKE SNART BARBERET :?[/quote]

Et får klipper man og en ged barberer man -høhø

:uha:

HAHAHA Annette den havde du i en laaang periode på din profil på KG inden Kattegale blev født

Det ved jeg … men havde jeg skrevet ged, ville en eller anden have fortalt mig, at det var et får, der var på billedet :smiley:

Helt ærlig - ønsker i at diskutere de personer der forlod forum, fåreklipning og barbering af geder, så opret en ny tråd om det.

Hvor fedt! Det lyder rigtigt godt - sejt gået med denne side :smiley:

Jeg er i hvert fald glad for at være her

whee - vi er seje :wink: