Min Buffy som lille fræk killing (hun er omkring de 6 uger her)
-LOL -LOL -LOL -LOL
hvor er den griner…
og hvor er det en enestående farvefordeling på de 2 smuksakker… jeg er dybt fascineret og som mor så datter…
Hold da op en skøn film med dejlige, smukke katte og herlige kommentarer.
10 point ud af 10.
Wauw, hvor er de flotte de to katte
Har lige i en anden af dine tråde læst, at der ikke udstilles klassiske persere, om jeg forstår det :? Det er da en total skøn kat.
Nej hvor er de flotte. Sikke en hale mormis har, må jeg få hende?
-LOL-LOL-LOL
Hvor er hun sød og det er mormissen også
Hilsen Lisbeth
Jeg vil ha!!!
Hvor er de dog begge to helt eniment fantastisk smukke - jeg sidder bare her med tabt kæbe! Buffy er en uimodståelig lille smuk killing, og så kommer mormis bare spaserende, og ser endnu bedre ud! -what Var det overhovedet muligt tænkte man?!
(Og sikke en sød og sjov film… Dem laver du altså rigtig godt! Hvad program bruger du? Samt - hvad filmer du med? )
-LOL Skøøøn film
Og Buffy jaa har jeg sukket over maaaaaaange mange gange
Mor er mindst lige så skøn
:høhø: nej hun bliver vist her
Jeg vil ha!!!
Hvor er de dog begge to helt eniment fantastisk smukke - jeg sidder bare her med tabt kæbe! Buffy er en uimodståelig lille smuk killing, og så kommer mormis bare spaserende, og ser endnu bedre ud! -what Var det overhovedet muligt tænkte man?!
(Og sikke en sød og sjov film… Dem laver du altså rigtig godt! Hvad program bruger du? Samt - hvad filmer du med? )[/quote]
tak for roser
- panasonic lumix - det tager gode film…og så
købt her til god pris - download
http://www.hermanstreet.com/store/index.php
Hold op jeg var underholdt lige der. -LOL-LOL-LOL-LOL
:klapper::klapper: Sød og sjov lille film :klapper::klapper:
Buffy er da for kær
Hvor er den killing bare det skønneste jeg længe har set
Jeg har en ustyrlig lyst til at tage den lille hårbold op og nusse med den… Hehe… Og så ligner den lille misser jo bare sin smukke mor helt vildt meget… Hold da op nogle lækre farver og fordelingen af dem…
Smukke, smukke, smukke missere begge to