Burde man egentlig det? (Hospitalstaske)

Man må gerne ligge i sit eget tøj alt efter hvilken afdeling man ligger på.

Ja de havde de der skjorter… Men der er åbent til ryggen… Dem havde jeg ikke så meget lyst til at gå rundt i :slight_smile:

Ej undskyld Miss T, men der kom jeg godt nok til at grine af dit uheld-høhø
Det er godt nok noget af det mest uheldige jeg længe har læst om:)

Natascha: sygehusene har altid underbukser, undertrøjer, strømper, bukser og skjorter.
Jeg har arbejdet på et vaskeri, og det er standard “udstyr” til hospitalerne - så skulle der blive en næste gang, skal du bare spørge efter noget tøj:)
Jeg vil så lige påpeje, at tøj fra et stort vaskeri - ikke er det reneste i verden-tihi

[QUOTE=Natascha;78112]
Ja de havde de der skjorter… Men der er åbent til ryggen… Dem havde jeg ikke så meget lyst til at gå rundt i :)[/QUOTE]

Pst … man vender dem bare om og lukker dem foran -tihi

[QUOTE=~Prinsesse~;78119]Ej undskyld Miss T, men der kom jeg godt nok til at grine af dit uheld-høhø
Det er godt nok noget af det mest uheldige jeg længe har læst om:)
[/QUOTE]

det gør jeg også selv idag… men jeg har et dusin af den slags historier…

jeg er en af den type mennesker der en dag vinder i lotto fordi der MÅ være en lille smule retfærdighed til i denne verden…

indtil da - der har jeg min hospitalstaske parat :smiley: og beder om lidt god karma i ny og næ…

LOL. Jeg har da ikke lige lyst til at vise hele hospitalet min krop. Der sidder jo kun en snor i toppen af sådan en :stuck_out_tongue:

Nej nej - de har også skjorter med knapper hele vejen ned. -thumbs

Skulle det ske en anden gang, så bed om at få noget tøj, hvis du ikke har fået noget med hjemmefra.
de kan altid finde noget du kan få på.

[QUOTE=Natascha;78068]De har jo ikke rigtig noget tøj. De har bare trusser… De har ikke t-shirts osv… Tror jeg da ikke? :stuck_out_tongue:

Anyway… jeg blev ihvertfald ikke tilbudt noget :)[/QUOTE]

Underligt du ved, hvilken type skjorte de har, når du ikke har fået tilbudt noget -tihi

hehe - alle render rundt i dem :slight_smile: de er svære at overse

jeg ville også foretrække eget tøj - det er helt sikkert -tihi

[QUOTE=Miss T;78122]det gør jeg også selv idag… men jeg har et dusin af den slags historier…

jeg er en af den type mennesker der en dag vinder i lotto fordi der MÅ være en lille smule retfærdighed til i denne verden…

indtil da - der har jeg min hospitalstaske parat :smiley: og beder om lidt god karma i ny og næ…[/QUOTE]

Min mor var også omvandrende magnet for ulykker - der var ikke den ting der ikke skete for hende, både af små og store ting. Det er dog vendt så småt idag - hun er 51 år. Så måske god karma kommer med alderen -høhø?

Da jeg skulle opereres havde jeg sådan en på;) Plus, som miss t siger så er der mange der har sådan en på. :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Miss T;78131]hehe - alle render rundt i dem :slight_smile: de er svære at overse

jeg ville også foretrække eget tøj - det er helt sikkert -tihi[/QUOTE]

Jeg ELSKER hospitals tøj og hospitaler i det hele taget-love Det er så dejligt sterilt (tror man i vhert fald -høhø) også føler man sig så sikker.

Må indrømme at jeg virkelig godt kan lide at være på sygehuse-upssa

[quote=Annette O;78129]Nej nej - de har også skjorter med knapper hele vejen ned. -thumbs

Skulle det ske en anden gang, så bed om at få noget tøj, hvis du ikke har fået noget med hjemmefra.
de kan altid finde noget du kan få på.[/quote]

Nårh… Træls man ikke blev tilbudt sådan noget så :stuck_out_tongue:

Men igen… Det er altid lækrest at have sit eget tøj på :slight_smile:

[QUOTE=Natascha;78137]Nårh… Træls man ikke blev tilbudt sådan noget så :stuck_out_tongue:

Men igen… Det er altid lækrest at have sit eget tøj på :)[/QUOTE]

Nu ved jeg ikke hvor længe og hvorfor du var der. Men måske de har vurderet det ikke var nødvendigt - who knows:)
Jeg har kun været der i forbindelse med operationer, og der skal ALT være hospitals tøj:)

[quote=~Prinsesse~;78136]Jeg ELSKER hospitals tøj og hospitaler i det hele taget-love Det er så dejligt sterilt (tror man i vhert fald -høhø) også føler man sig så sikker.

Må indrømme at jeg virkelig godt kan lide at være på sygehuse-upssa[/quote]

Da jeg røg på sygehuset første gang lå jeg os i en total dejlig seng (Bortset fra at jeg lå på gangen og ikke fik meget nattesøvn. så var det da meget dejligt)

3 gang jeg var derinde…Ja der lå jeg i en total dårlig seng… Så nu ka jeg ik lige hospitaler mere :stuck_out_tongue:

Jeg har så ikke set de skjorter på hospitalet, hvor der kun er en snor i toppen. Der hvor jeg har været har der været knapper hele vejen ned - og jeg har knappet dem foran.
De andre er sandsynligvis beregnet til at have på i forbindelse med operationer (logisk nok), så det er vel ikke til at sammenligne.

[quote=~Prinsesse~;78139]Nu ved jeg ikke hvor længe og hvorfor du var der. Men måske de har vurderet det ikke var nødvendigt - who knows:)
Jeg har kun været der i forbindelse med operationer, og der skal ALT være hospitals tøj:)[/quote]

  1. gang jeg lå på Næstved skulle jeg have fjernet mandler og der fik jeg os hospitals tøj på. Indtil jeg var færdig med operationen, så fik jeg mit eget tøj på. 2. gang kom jeg derind med ambulance fordi mit sår i halsen var sprunget op så jeg blødte pænt meget fra halsen.

  2. gang var jeg der 2 dage og hun tilbød mig bad… men sagde jeg intet tøj havde… så sagde hun “ok” og gik.

[QUOTE=Vivi_Fletcher;78141]Jeg har så ikke set de skjorter på hospitalet, hvor der kun er en snor i toppen. Der hvor jeg har været har der været knapper hele vejen ned - og jeg har knappet dem foran.
De andre er sandsynligvis beregnet til at have på i forbindelse med operationer (logisk nok), så det er vel ikke til at sammenligne.[/QUOTE]

Jeg er blevet opereret 5 gange - jeg har altid fået hele baduljen på med undertrøje og skjorte der skulle knappes - men hvad, det er jo deres bøvl når jeg er i narkose-høhø

[QUOTE=Natascha;78140]Da jeg røg på sygehuset første gang lå jeg os i en total dejlig seng (Bortset fra at jeg lå på gangen og ikke fik meget nattesøvn. så var det da meget dejligt)

3 gang jeg var derinde…Ja der lå jeg i en total dårlig seng… Så nu ka jeg ik lige hospitaler mere :P[/QUOTE]

Jeg er aldrig kommet akut, så der har altid været en okay seng til mig - pånær en gang-tommelned

[QUOTE=Natascha;78142]1. gang jeg lå på Næstved skulle jeg have fjernet mandler og der fik jeg os hospitals tøj på. Indtil jeg var færdig med operationen, så fik jeg mit eget tøj på. 2. gang kom jeg derind med ambulance fordi mit sår i halsen var sprunget op så jeg blødte pænt meget fra halsen.

Puhhh lyder ikke rart:S

  1. gang var jeg der 2 dage og hun tilbød mig bad… men sagde jeg intet tøj havde… så sagde hun “ok” og gik.[/QUOTE]

Underligt de ikke tilbød tøj:S

Den slags skjorter har jeg nu aldrig oplevet på danske sygehuse :? Jeg har været indlagt et par gange og min mor har været på indtil flere hjerteafdelinger på Sjælland og ingen af os har nogensinde fået tilbudt andet end de skjorter, der har knapper hele vejen ned.

I stedet for at vente på at blive tilbudt - hvad så stadig undrer mig, at du øjensynlig ikke blev - kunne du jo også have spurgt efter noget tøj :? Sygeplejerskerne er som hovedregel rigtig søde og hjælpsomme :slight_smile:

[quote=Temple Bar;78148]Den slags skjorter har jeg nu aldrig oplevet på danske sygehuse :? Jeg har været indlagt et par gange og min mor har været på indtil flere hjerteafdelinger på Sjælland og ingen af os har nogensinde fået tilbudt andet end de skjorter, der har knapper hele vejen ned.

I stedet for at vente på at blive tilbudt - hvad så stadig undrer mig, at du øjensynlig ikke blev - kunne du jo også have spurgt efter noget tøj :? Sygeplejerskerne er som hovedregel rigtig søde og hjælpsomme :)[/quote]

Det er nok dem man bliver oprereret i jeg tænker på så :slight_smile:

Jamen jeg vidste jo slet ikke at de havde noget tøj, derfor spurgte jeg heller ikke :slight_smile: