Burgardin købes

Hejsa. Jeg mangler et burgardin til dobbelt bur eller til to enkelt bure. Er der mon nogle som har et godt og brugt billigt et de vil af med? :slight_smile:

Har du nogle specielle ønsker til farver? Jeg har et liggende i jordfarver.

Er et til enkelt eller dobbelt?
Det er til to europé striwer, så måtte gerne være noget lidt farvestrålende, men det er ikke så vigtigt. Jeg skal bare have noget jeg kan bruge indtil jeg får mig taget sammen til selv at sy noget :slight_smile:

Det er et dobbeltgardin. Eneste udfordring for dig er, at det har mit stamnavn broderet på fronten, men det kan du i første omgang skjule med et stykke stof :slight_smile:

Har du et billede af det?

Om ikke andet, har jeg billede af fronten … det er nemlig jeg, der har syet det :wink:

http://katteting.skatte-kat.dk/#!album-4-35

2 Synes om

Præcis :slight_smile: Jeg er ikke sikker på, vi vil af med bundene, men top, sider og rodegardin er også et meget godt sted at starte :slight_smile: Så kan man altid bruge et vattæppe eller lignende som bund i starten :slight_smile:

Jeg har et æblegrønt dobbelt burgardin, med farvestrålende frontgardiner. Der er bund, top og sidegardiner med.

2 Synes om

Det kunne være flot til mine striber :cat2: Hvor meget skal det koste? :slight_smile:

Skulle du få brug for et enkeltgardin, har jeg et i hvidt, som også er syet af Hrönn og derfor ligner det, hun viser. Bunden kom jeg til at tumble, så den er ikke rigtig brugbar mere :ups:

Skulle andre være interesseret, er I også velkomne til at sende en pb. Der hører i øvrigt en hule med også. (Jeg benytter mig lige af anledningen - sorry, @MamaWolf :ups: )

2 Synes om

Hvor meget vil du have for det? :slight_smile:

Hvor meget vil du have for det?

250 + levering, hvis det skal sendes :slight_smile:

1 Synes om

Tak - jeg tænker Catikas grønne vil passe bedre til mine missere. Men tak for tilbuddet :slight_smile:

1 Synes om