Burgardiner

Jeg er ved at bestille nogen burgardiner, håber de holder længe, så vil gerne have mit stamnavn på. Men når i får det på vælger i så at få DK foran navnet??

De gardiner jeg bestiller kan jeg først få i oktober, så vil også gerne låne nogen der passer til en blå kat, nu hvor jeg skal til Aalborg. Jeg har de her selv, men tror han vil “forsvinde” i den farve.
Har selvfølgelig også spurgt opdrætter, om hun har gardiner jeg kan låne. Men for at være sikker på at have nogen spørger jeg også jer.

jeg ville vælge dk foran - det signalerer hvor du er fra hvis du udstiller i udlandet. Det minder mig om er du smart får du lavet dine gardiner så de er lange nok til f.eks. de tyske bure også

Tak for tippet Lis. -thumbs Ville jeg ikke selv have tænkt på…

hvad er egentlig målene på de udenlandske bure ?

jeg ved at de danske er 606075 (150) for dobbelte…

hvad er de norske, tyske og svenske ?

-kramer

I Tyskland er målene på et enkeltbur 70x70x70. Og så skal der være åbent på både for- og bagsiden af buret -thumbs

øh skal der være åben for og bagved_?? så kan man da ikke bruge de alm gardiner.

Har været på udstilling i både Norge og Sverige - det er samme mål som her.
I Sweitz vr de endnu højere end de tyske.

I Tyskland er det normalt det kun er siderne der er gardin på. Jeg laver gerne 3 løse “sektioner” - de kan bruges herhjemme med alle tre eller med de to i Tyskland.
Det der er for langt til et DK bur kommer bare ind under bunden, og så kravler de heller ikke så meget om bag ved:-)
Altså syr jeg ikke banerne sammen til eet langt stykke.

Ok. Hvad er længden på de tyske?
Tror dem jeg bestiller er syet sammen, men tror selv jeg kan lave dem om, hvis det bliver nødvendigt.

Hov, det var da god information. Så skal jeg da lige have syet nye til når vi skal til tyskland. Mine er kun lige lange nok til DK’s bure.