Burger,pizza eller lign sted nær fredericia banegård

Her fredag får vi et holdt på Fredericia banegård er der nogle billige spisesteder (pizza,burger eller lign) i nærheden så man kunne hente noget hurtigt mad :?

Gå på googlemaps.com - søg på Fredericia banegård. Når den er fundet, klik på ‘Søg i nærheden af …’ i den lille boks - skriv fx pizza eller burger eller noget helt 3. - og vupti, så finder du flere steder :slight_smile:

Næsten lige over for banegården - i Jernbanegade, ligger et ganske godt pizzaria - Goza hedder det. :slight_smile:

Bare PAS PÅ ikke at komme til at bestille deres pizza MED SPAGHETTI Jeg havde overset det med spaghettien engang og måtte smide næsten en hel pizza ud… jeg er ellers ret altædende, men det der… det var sq for vammelt…

Aadd, sådan en fik jeg også engang :besvimer: Jeg bestilte en calzone, og regnede med at få en med skinke og champignon, men da jeg åbnede den var den fyldt med spaghetti. Det er helt alvorligt den klammeste pizza jeg har set:S

Vores lifts bil er gået i koks så vi fandt et andet lift der henter os på bopæl så vi ikke får en pause i fredericia alligevel så det var held i uheld. Mange tak for tippene især det med google anede ikke de havde sådan en funktion :smiley: