Burmeser spam ^^

Manden og jeg var på hygge visit hos Marina - og møde alle hendes dejlige misser og især de kære Burmeser :hjerte: Åhh hvor var de altså bare dejlige hver og én. :ups: fandt da også hurtig min yndlings i flokken - den gamle ‘olde’ (fik vist ikke fat i navnet) :inlove: for pokker hvor var hun skøn (var de alle, men især hende stjal min opmærksomhed)


Utrolig charme

Og så var der også de maaange andre charmetrolde :hjerte: fik ikke engang billeder af dem alle :tihi:

Og de skønne killinger :wehuu:

[QUOTE=Juvena;1208827]Manden og jeg var på hygge visit hos Marina - og møde alle hendes dejlige misser og især de kære Burmeser :hjerte: Åhh hvor var de altså bare dejlige hver og én. :ups: fandt da også hurtig min yndlings i flokken - den gamle ‘olde’ (fik vist ikke fat i navnet) :inlove: for pokker hvor var hun skøn (var de alle, men især hende stjal min opmærksomhed)


Utrolig charme

Og så var der også de maaange andre charmetrolde :hjerte: fik ikke engang billeder af dem alle :tihi:

[/QUOTE]: Åhhh de billeder går jo ige i hjertet på en Burmeserelsker [:wehuu:](javascript:void(0)) Og jeg har jo været heldig træffe Marinas skønne katte flere gange Dejlige billeder [:thumbup:](javascript:void(0))

Cats og Conni

De er super skønne :thumbup:

En læker, lækker chokomeser :hjerte: :hjerte:

Nååååååååeh det bringer helt minder frem fra da vi for 9 år siden hentede burmeserkillinger i Skibby. Åh jeg elsker jo burmesere. Briten der hat sneget sig med, er nu også vildt sød!

Enig :høhø: og måtte også lige tage et par billeder af den lækker lille Brite bamse :ups:

Så søde og fine og nuttede de er :hjertehop:

Jeg tager en brun og en chokolade tak :smiley:

Eeeeej hvor er de fine! Jeg bliver SÅ skruk :wehuu::wehuu::wehuu:

:ups: kunne dælme også tage dem alle med hjem, og hende den gamle olde måtte så gerne komme med mig hjem :love2:

Skøn billedserie, det er alt for længe siden jeg har siddet i midten af Marinas flok og bare nydt det. Den ældre dame foroven er Ambition, en skøn, skøn dame…

KH
Linda

[QUOTE=mea culpa;1209314]Skøn billedserie, det er alt for længe siden jeg har siddet i midten af Marinas flok og bare nydt det. Den ældre dame foroven er Ambition, en skøn, skøn dame…

KH
Linda[/QUOTE]

:høhø: det er bestemt noget man skal opleve, at blive overfaldt af en hel flok burmeser :tihi: - Og det var det hun hed Ambition, kan bare huske hun var olde til de små killinger. Så kærlig en dame, som bare ville putte i skødet og slikke en på armen :ups::hjerte: totalt solgt.

Marina’s Burmesere er meget lækre og dejlige…og den lilla smuksak, der danser på bagbenene er da lige til at dø af at se på…:hjerte:

Hvis det er den ene killing du mener så er den chokolade :wehuu: (godt den form for chokolade ikke feder, for så var jeg kommet hjem med mange ekstra kilo) :tihi:

ok…jeg skal altså have indstillet min skærm…jeg så engang en brun kat som blå… :ups:

Det er for længe siden, jeg har haft burmeserkillinger - ALT for længe … Jeg tør ikke tage på killingenus, for jeg bliver mega-skruk bare af dine billeder :hjerte: