Busted - de kan jo godt!

Alt det pjat med at spille kostbare over for hinanden, når jeg er hjemme, kan de godt droppe nu :høhø:

for nu er der billede bevis på, at de altså godt kan ligge og sove sammen! det er nu 3. gang på 1 uge jeg har set det, men første gang jeg nåede at få bevis for det :tihi: de to andre gange er de vågnet og smuttet hver sin vej med den der “os? ligge sammen? du har set syner!” :klapper:

Men nu er de altså afsløret!

Nurh, hvor herligt! Små søde puttekatte :hjerte:

Hvor er de søde sammen. :hjerte:

Nogle gange tager sammenførsel tid, men så meget des mere bemærker man de små fremskridt - og glædes over dem.
Men når først de kan putte sammen, så er de blevet trygge ved hinanden. :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;590245]Hvor er de søde sammen. :hjerte:

Nogle gange tager sammenførsel tid, men så meget des mere bemærker man de små fremskridt - og glædes over dem.
Men når først de kan putte sammen, så er de blevet trygge ved hinanden. :)[/QUOTE]

ja især fordi, de her de sidste tre dages tid, faktisk ikke har kunne gå forbi hinanden uden at dytte næser eller lege…
Unni har jo længe forsøgt at komme lidt tættere på Yasha og nu lader det ENDELIG til, at russer-drengen er tøet op - bevares han skal jo fastholde sin værdighed, så lige nu lader han som om det billede er lavet i photoshop :høhø:
men jeg ved bedre… med alle de næsedyt der har været de sidste dage, så er russer-drengen vist endelig faktisk blevet lidt glad for Unni!
(puha det har også tage 8 måneder at komme hertil :uha: hvor er de måneder blevet af?:gruble:)

Hvor ser det dog bare skønt ud :hjerte:

iiiih man får helt lyst til at putte med!