Buster runder et skarpt hjørne

I dag fylder Buster 10 år :flag::flag::flag::flag:

Tænk at min lille missebasse fylder 10 - det er virkelig en stor dag…
Buster tager det hele med ophøjet ro - og nyder at få makrel i tomat serveret til morgenmad:høhø:
Og så er han dybt uenig i at man er senior når man fylder 10, han er højest blevet lidt voksen:tihi:

At Buster i dag kan fejre 10 års fødselsdag - og have et godt helbred er jeg meget glad for.
For 4 år skrantede Buster noget, og jeg var bange for at jeg ikke ville få ham med hjem fra dyrlægen.
Det viste sig at Buster havde fået diabetes, og han blev sat i behandling med insulin og kostomlægning.
Da jeg kunne se at Buster ikke havde noget imod insulinen, og faktisk trivedes begyndte jeg at tænke fremad. Da han var 6 år tænkte jeg at hans liv nok ville blive forkortet, og at jeg ville blive glad hvis jeg skulle opleve han fyldte 10.
Da han blev 8 tænkte jeg at han da havde det så godt at bare han bliver 12 år.
Nu er jeg kommet dertil at han bliver så gammel som han bliver, og at hans diabetes da nok forkorter livet en anelse - tror heldigvis ikke at det bliver ret meget.

Buster er i fuldt vigør, nyder livet, nyder sin have og ikke mindst nyder han når der kommer gæster for at beundre ham:rock::rock:

Til slut skal I da ikke snydes for et billede af Buster med morgenmaden…
Jeg var meget spændt på tomat og Busters hvide pels - det ser heldigvis ud til ikke at være et problem.

Tillykke med den smukke herre, må i få mange flere gode år sammen.

Stort tillykke til Buster med 10-års-fødselsdagen. :flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag:

Så godt som du passer ham, kan han blive en gammel kat.

:tillykke:Tillykke med den store dag, dem kommer der forhåbentlig mange flere af:tillykke:

Rigtig :hjerte:'ligt tillykke med den runde dag

:tillykke::tillykke::tillykke:

:slight_smile:

Tillykke med 10 års fødselsdagen Buster :flag::tillykke:

Buster takker for hilsenerne… et er hårdt at have rund fødselsdag, så han har lige nappet en lur på 3½ time, mens jeg var til 100-års jubilæum i Den Gamle By

Stort tillykke med den dejlige dreng - 10 år er jo ingen alder
:ballon: :tillykke: :ballon:

Tillykke Buster :slight_smile:

:tillykke: Tillykke til den fine dreng :smiley:

Stort tillykke til dejlige Buster! :flag::krammegave:

Et meget forsinket, men lige stort tillykke med fødselsdagen til Buster. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup