Buster ved Dr Dyr

Idag var har Buster været til sundhedstjek og vaccination ved dyrlægen.
Jeg frygter altid turen lidt, fordi Buster plejer at hade at være i transportkassen.
Han har så fået ny transportkasse siden han sidst var ude at køre, en ganske alm. en med gitterlåge i den ene ende. (Før havde han en af dem hvor det er låget man tager af - han hadede den)
Han tog det meget pænt at komme ind i transportkassen i dag, og lå og kiggede hvor vi gik.
Han brokkede sig meget lidt ift. tidligere, tror det er fordi han bedre kan se hvor vi er og sådan.
Inde ved dyrlægen kommer han altid ud af kassen mens vi venter på at komme ind, og så har jeg ham bare i sele.

Inde ved dyrlægen var han glad for de nus han fik, men sur over at skulle rages på, og kigges “private” steder.-surrender
Han fik ok ved det hele, på nær vægten. Han vejer 6,53 kilo, og han skal gerne veje 5,5,m måske lidt mindre.:ups:
Han fik også klippet kløerne på bagpoterne, det var han lidt utilfreds med, man det gik.
Sjovt nok lægger han altid det halve af sin pels inde ved dyrlægen, så både bordet og dyrlæges kittel var helt grå af Buster-hår:ups:
Selve vaccinen er han ligeglad med, han plejer faktisk ofte at række ud efter sprøjten for at se nærmere på den…
(Måske det har noget at sige at han dagligt ser mig stikke mig - for at tage insulin - så han ved det ikke er farligt)

Turen hjem tog han også i stiv pote, dog var han utilfreds med at stå på gulvet i DSB-kiosken, de to minutter det tog for mig at købe en kop kaffe.

Endelig hjemme gik han roligt ud af transportkassen, og fik selen af, og så ind i stuen…

Lige nu er han bare sur over at det regner, så han sidder på bordet i havestuen og holder øje med det hele…:lynogtorden:

Det lyder som en typisk tur til dyrlægen :slight_smile: Vores smider også altid det halve af pelsen derinde, men det er fordi, de er utrygge, så det er nok meget normalt.

Ved godt det er fordi han er utryg - det er bare lidt sjovt at man nærmest kan se hårene drysse af:tihi:

Men ellers - ja, en typisk tur til dyrlægen.
Og dog, for som skrevet var det meget nemmere med transporten end det plejer at være…

Det var dejligt, at alt var fint.
Også vægten :tihi:

Dygtige Bustermis.
Vores lægger også gerne pels nok til en stortrøje når vi er til kilometereftersyn med dem, men vi har også gerne 4 misser med den første gang.
Foruden pels efterlader de også en masse fugtige poteaftryk. Udtagen Leopold, han har som regel travlt med at lave ulykker. Sidst var jeg ikke med og da viste han sig fra sin ikke særlig pæne side, han var så slem, at Mogens sagde det var sidste gang han tog ham til dyrlæge.
Sjovt nok plejer han bare at rode noget på gulvet og så veje sig selv op til flere gange, når det er mig der er med:)
Men selvfølgelig, man er jo ikke mors mis for ingenting:tihi::tihi:
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;223909]Dygtige Bustermis.
Vores lægger også gerne pels nok til en stortrøje når vi er til kilometereftersyn med dem, men vi har også gerne 4 misser med den første gang.
Foruden pels efterlader de også en masse fugtige poteaftryk. Udtagen Leopold, han har som regel travlt med at lave ulykker. Sidst var jeg ikke med og da viste han sig fra sin ikke særlig pæne side, han var så slem, at Mogens sagde det var sidste gang han tog ham til dyrlæge.
Sjovt nok plejer han bare at rode noget på gulvet og så veje sig selv op til flere gange, når det er mig der er med:)
Men selvfølgelig, man er jo ikke mors mis for ingenting:tihi::tihi:
Knus Elin[/quote]

Den med poteaftrykkene, den kender jeg også:ups:
Og utroligt som han kan gøre sig lille, når han sidder på bordet… Måske for at skjule sin velnærede krop:tihi:

[quote=Leopolds mor;223909]Dygtige Bustermis.
Vores lægger også gerne pels nok til en stortrøje når vi er til kilometereftersyn med dem, men vi har også gerne 4 misser med den første gang.
Foruden pels efterlader de også en masse fugtige poteaftryk. Udtagen Leopold, han har som regel travlt med at lave ulykker. Sidst var jeg ikke med og da viste han sig fra sin ikke særlig pæne side, han var så slem, at Mogens sagde det var sidste gang han tog ham til dyrlæge.
Sjovt nok plejer han bare at rode noget på gulvet og så veje sig selv op til flere gange, når det er mig der er med:)
Men selvfølgelig, man er jo ikke mors mis for ingenting:tihi::tihi:
Knus Elin[/quote]

Endnu en herlig historie om hans højhed prins Leopold.

Der må da kunne skrives en hel bog om den kat - hva´ Elin?

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Dygtig Bustermis det klarede han da flot :slight_smile:
Bianca er glad nok for transportkassen og kan godt li at køre i bil. Men hun plejer at krympe sammen inde ved dyrlægen og være rigtig bange, det er så synd for hende.