Butik: Rockahula

Er der nogen, der kender butikken www.rockahula.dk? De har både en netbutik og en fysisk butik. Der er mange flotte kjoler, som jeg gerne ville kigge på, men ville lige høre, om andre kender til, hvordan kvalitet og service er?

:slight_smile:

Jeg kender ikke til den butik, men de har helt sikkert nogle fede ting B)
Kender du siden

Der har de også nogle super nice ting

Fin shop. :slight_smile:

Jeg ved intet, men jeg vil gerne give et point for denne opstilling:

http://www.rockahula.dk/picview.asp?pid=3280

Den slags mangler lidt idag, synes jeg. :fin:

Jeg har en del venner/bekendte, der går meget op i dén stil - og som har handlet dér. Og jeg har aldrig hørt dårlig omtale om butikken. :slight_smile:

Jeg har handlet hos Rockahula før, det er en ganske godt sted.
Jeg kan anbefale www.mondokaos.dk som er i samme stil, de har nogen gange nogle rigtig gode tilbud. Der har jeg handlet et par gange efterhånden :slight_smile:

[QUOTE=Miss Buick;885090]Jeg har handlet hos Rockahula før, det er en ganske godt sted.
Jeg kan anbefale www.mondokaos.dk som er i samme stil, de har nogen gange nogle rigtig gode tilbud. Der har jeg handlet et par gange efterhånden :)[/QUOTE]

Ja, jeg kender godt Mondo Kaos og elsker butikken od deres tøj.

Købte i sidste uge em kjole og peticoat hos Rockahula, som jeg er rigtig glad for.

Begge butikker anbefales herfra :slight_smile:

Jeg er solgt! ELSKER bare den 50’er stil!!!

Ja den er fantastisk!!!

fuldtstændig! Det er bare min elskede morten korch om igen (min mester sagde altid at jeg er født i det forkerte årti - jeg skulle have været født da Ebbe Langberg tog DK’s kvinder med storm og sean Connery var James Bond :tihi:)

jeg elsker os bare den stil!

De fleste af mine 50’er kjoler køber jeg på ebay, både .com og .uk. jeg finder tit rigtig rede kjoler til omkring 300 kr incl forsendelse!!! + man kan få de gode petticoats til halvdelen af hvad de koster her hjemme. Med kjoler til den pris kan det slet ikke betale sig for mig at synes dem selv

Hallo! Hvad mener du med VAR? Det er han da stadig - de andre er bare en flok statister med et feriejob…!
VH
Susanne

Nøøj nogle flotte kjoler… Jeg melder mig også på SOLGT holdet :wehuu:

synes??? Der skulle stå sy :smiley: