Butiksmislingen Pjevs

En lille moderløs killing har i dag været butikskilling i Petworld (mit arbejde)

Han er ca 5 uger og er kommet med mig hjem. Han spiser vådkost, opblødt tørkost og er dygtig til at bruge sin bakke. Mælk er han blevet tilbudt men han valgte vådkost.

Kattene herhjemme ser ham lige an.
Finderne af ham ønsker ham igen når han er fyldt 12 uger.
Er der evt nogen herinde i nærheden af Skive (de vil gerne kunne besøge ham) som har en mormis der har plads til en mere?

Han var en total hyggefis i går…

For ikke at sige han stadig er det i dag. Hans nullerput er hans base, synes jeg er lidt sjovt, han elsker den bare overalt på jorden.

Hvis Petworld var snu, lavede de lige lidt reklame på ham og måske der kunne “krasses” noget økonomi ind på den måde. OG…der kunne fortælles hvor vigtigt det er man passer på sine mis, mærker og neutraliserer. En artikel i den lokale avis ville også være fint.

Hvad vejer han? Jeg vil skyde ham til at være mellem 5 og 6 uger og veje omkring 560 gram

Det tror jeg ikke vi får overtalt Petworld til, desværre.

Har ikke vejet ham. Har lige givet ham en ormekur, da han er udspilet (virker som orm), men ja vil sige omkring 5 uger. han møfler lige nu rundt i en kæmpe nullerput og hygger sig