Bytte tilmeldt kat ud med anden kat

Ja, jeg er lige ved at tilmelde den killing jeg nok får hjem her d. 12.8 ca til udstillingen i Ålborg d. 6.9. MEN det er jo ikke helt 100 om jeg får den med hjem. Men så tænker jeg om det ikke er muligt at tage en af mine andre katte med i stedet for killingen, hvis det nu skulle være? :?
Jeg byttede i hvert fald rundt mellem to killinger i Assentoft uden problemer. Det var så i god tid selvfølgelig at jeg skrev og fik det gjort.
Men er det ikke stadig muligt? (Jeg tænker her på om de kunne have lavet nye regler eller lign.)
Jeg har indtryk af at dem med mange katte ret ofte gør det? :slight_smile:

Ja hvis man gør det indenfor tidsfristen, er det netop meget normalt -jegkrydser -jegkrydser

Indenfor tidsfristen. Dvs. for Ålborg er det d. 15. som er sidste betalingsdag? :slight_smile:

Ja hvis du prøver senere får du muligvis besked om at det er forsent :smiley: :smiley:

Den 15. burde også være fint. Men ih, nu har jeg bøvl med et tilmelde. har lige tilmeldt, men han står bare ikke derinde under brugerdata nu :frowning:
Og fordi de ikke kan finde Don Juan’s stambogsnr i databasen har jeg også bøvl med at ønske i bur med :frowning:

Nå, nu lykkedes det da at tilmelde i 2. omgang. Bare stadig træls med den funktion ang. i bur med.

læste ikke tråden ordentligt og kan se du har fundet ud af det.