Calico og Harlekin

Så har jeg igen leget lidt med kameraet. I dag var det mine to killinger Calico og Harlekin, som blev “skudt på” :slight_smile:

Håber I kan lide dem. De er bare super skønne og i den sjove alder med fuld fart over feltet det meste af dagen, afbrudt af deres små middagslure i løbet af dagen.

Først et af Harlekin, fulde navn Mr Red Harlekin.

Og et af Calico, fulde navn Miss White Calico

Og til sidst et par af dem sammen.

:hjerte::hjerte::hjerte: Mums, nu er jeg da først killingeskruk. Hvor er de nuser, især ham den røde :love2:

mvh
Gitte

jeg må sige, du har gjort det igen, Diana.

:smelter: hvor er de dog dejlige

:besvimer: Hvor er de smukke:hjerte::hjerte:

De er skønne - og helt sikkert fulde af ballade. :smiley:

De er rigtig dejlige begge to, men Bamseline (Calico) har altså stjålet mit :hjerte:.

Så du kender adressen, hvis det er:tihi:

Sikke et dejligt par! :hjerte: De er kun blevet dejligere med alderen!

nøj hvor er de skønne…:love2:

Hvor er de dejlige :wehuu:
Især den hvide - hun er godt nok smuk :hjerte:

Bamseline valgte mig…og jeg må ikke få hende:surelog:

ej altså, det er tarveligt. Jeg synes altså vi skal katnappe hende hjem til dig, så flytter Harlekin ind her.

Lyder det ikke som en god plan :slight_smile:

Kæft de er skønne Diana :lovelove:

Jeg synes du skal klage :venter:

[QUOTE=cæsar;632965]ej altså, det er tarveligt. Jeg synes altså vi skal katnappe hende hjem til dig, så flytter Harlekin ind her.

Lyder det ikke som en god plan :-)[/QUOTE]

Vi behøver ikke at katnappe dem, vi skal bare spørge hendes mand, så får vi dem:tihi::tihi:

[QUOTE=cæsar;632965]ej altså, det er tarveligt. Jeg synes altså vi skal katnappe hende hjem til dig, så flytter Harlekin ind her.

Lyder det ikke som en god plan :-)[/QUOTE]

Jeg tror jeg må få installeret katnap-alarm i mit hus snart :? En katte-detektor, som alle skal gå igennem, inden de forlader huset :høhø:

hahahahahahaha får og får, I kan sikkert med garanti få lov at købe dem. Men få, det passer ikke sammen med en sønderjyde :klapper:

For syv søren da osse Diana, det kan du altså ikke være bekendt, nu blev jeg forelsket igen… De er godt nok dejlige…

Ha ha ha, Diana, Henrik ved nok ikke helt, hvad de katte koster, så får han en lille skilling og noget brandbart, så er han sikkert tilfreds. gggg

Skulle sådan være et problem? jeg har fået at vide at Yaba er Hellig Birma eller Maine Coon, så det skulle vel ikke være så svært at smugle dem for en katte-detektor der er sat til at genkende perser:muhaha:

Ellers kan vi jo altid gå gennem hækken :høhø: