Campingvogn

Hej alle sammen…

Jeg fik for nogle uger siden, en sjov ide om at kigge på campingvon, og jeg sad og lurede rundt, og jeg kiggede lidt i den meget billige ende, og andt mange, nogle “what is that” og andre ikke lige mig.

I fredags sad jeg og snakkede med min mor, og spurgte for sjov skyld om hun hade lyst til at tag til tappernøje (jeg bor i slagelse) og se på en campingvogn. vi beggede kede os lidt, så vi tog turen afsted.

Den flot og stor men ikke helt mig, der var noget der sagde mig det skulle ikke være den. så vi vendte næsen hjem, og på vej hjem køre jeg ind til siden og spørge min mor, og vi ikke skulle hente min lillebror i odense (han går i skole der og bor på lille værelse) der blev tavs lidt, så siger jeg at jeg har set en anden i middelfart. så kunne vi tage min lillebror med hjem i farten.

Vi blev enige om at tage en tur til odense og derefter middelfart så fik vi da dagen til at gå, jeg vidste på forhånd den var uden for min pris.

Vi ankom og så en STOR vogn 5.4 meter lang og ca. 2.4 bred, der var wc og det hele i den og rigtig flot velholdt. vi snakker lidt sammen, og han går lille tur mig og min mor kigger på hinanden og tænkte nårh ja, jeg giver ham et bud…

Han kom tilbage og blev meget stille og så gik han ind og snakkede med hans kone og kom tilbage, med en pris. og den kom vi til at acceptere. så vi stod og skulle køre med kæmpe campingvogn med hjem og hvis nogle husker vejret i fredags, så var det ikke lige det bedste vejr at køre med sådan en.

Vi kom da sikker hjem og uden de store problemer.

Der er ikke noget fortelt med til den men der sidder stor markise på den og så har den nogle skrammer foran hvor gas flasken står i, men igen det er ikke ny vogn, så det kan man gå og lave her i vinter…

Min plan var jo lidt at bruge den når man skulle på udstilling. sådan man slap for at skulle bo på dyre hoteller osv. og så ville mine forældre os låne den ind i mellem.

Slut med alt det her snak og til de blilleder af den.

Da vi ankom på sjælland og tog en pause.

Da vi endelig hade fået bakket den op på vores parkeringsplads.

hvordan den ser ud indvendigt…

Wauwww, den er flot og lækkert indrettet.

Tillykke med den.

:flag::flag::flag::flag:

Hvor er den hyggelig :thumbup:

Jeg elsker udskæringerne, og den mørke farve, den bliver i garanteret rigtig glade for.

Tillykke med den :slight_smile:

Den ser da også langt hyggeligere ud end mange hotelværelser :slight_smile:

Hej

Jeg har ikke takke knappen i nu…

mange tak :slight_smile:

den ser da rigtig rigtig fin ud, ikke lige min stil, men sådan er det jo, ihvertfald ser den pæn og velholdt ud.
er jo selv inkarneret campist og har både campingvogn og telt-vogn, dog skal campingvognen sælges pga af den blir brugt for lidt.
søger i råd osv ved jeres cv, så kig på www.campingferie.dk

har så lige et spørgsmål til jer vedr vognen.

jeg lægger mærke til at den vogn i har købt er pæn bred og er i så sikker på at i må trække den med jers bil pga af bredden, der er regler for det nemlig.
personligt er jeg bedøvende ligeglad osv, det er squ mere for at skåne jer for evt bøder osv:p:)

[quote=Johnny;252779]den ser da rigtig rigtig fin ud, ikke lige min stil, men sådan er det jo, ihvertfald ser den pæn og velholdt ud.
er jo selv inkarneret campist og har både campingvogn og telt-vogn, dog skal campingvognen sælges pga af den blir brugt for lidt.
søger i råd osv ved jeres cv, så kig på www.campingferie.dk

har så lige et spørgsmål til jer vedr vognen.

jeg lægger mærke til at den vogn i har købt er pæn bred og er i så sikker på at i må trække den med jers bil pga af bredden, der er regler for det nemlig.
personligt er jeg bedøvende ligeglad osv, det er squ mere for at skåne jer for evt bøder osv:p:)[/quote]

det skulle ikke være noget problem. efter hvad vi har undersøgt. og bilen må os godt slæbe den, efter beregner på politiets hjemmeside… :slight_smile:

Den er dejlig bred. og meget dejlig at køre med.

Jeg har lige i dag registret mig derinde og spurgt efter nogle ting. kunne være jeg skulle se om der var kommet svar hehe…

Tillykke med den! :slight_smile:

[quote=MitsuCats;252785]det skulle ikke være noget problem. efter hvad vi har undersøgt. og bilen må os godt slæbe den, efter beregner på politiets hjemmeside… :slight_smile:

Den er dejlig bred. og meget dejlig at køre med.

Jeg har lige i dag registret mig derinde og spurgt efter nogle ting. kunne være jeg skulle se om der var kommet svar hehe…[/quote]

det er da gode spørgsmål og der skal nok komme svar:)
om ikke andet kommer der svar fra mig derinde lige om fluks:D

Tillykke med vognen.

Jeg har faktisk en nøjagtig magen til, tror jeg…en Hobby Prestige 535 fra midt i 80erne?

Må man være så fri at spørge hvor meget du har givet for den?

Til lykke med “dyret” Henrik…:slight_smile:

[quote=Felis;252923]Tillykke med vognen.

Jeg har faktisk en nøjagtig magen til, tror jeg…en Hobby Prestige 535 fra midt i 80erne?

Må man være så fri at spørge hvor meget du har givet for den?[/quote]

Hej

Den er fra 6 md 1985, næsten 1986 model.