Candy & Sugar

Lidt billeder fra den sidste tid.
Det går super godt med dem, og jeg har bestemt ikke fortrudt at jeg har fået kat nr. 2, for ih hvor er de bare glade for hinanden :slight_smile:
I går var de ved dyrlægen og blev steriliseret, de var lidt groky i går eftermiddags, men løb allerede rundt og legede i går aftes :smiley:

Normalt er det jo ikke et godt tegn at have en sort streg i panden - men hende her er godt nok bedårende. Det er de nu begge. Og dejligt at se, hvordan de putter sammen :slight_smile:

Det er da et par rigtige søde katte du har der … og den sorte streg altså ! :tihi:

Sorte eyelinere og en stor sort streg i midten af hovede :wink: Du har vidst ladet makeup’en ligge fremme :wink:

Nu til det alvorlige…

For sa… Hvor er de smukke! Begge 2 wauw !:smiley:
(mig som ikke kan lige tortiere… haha :slight_smile: )

Hvor er de skønne begge to :wehuu:
Og det er da så sødt med den sorte streg på næsen :hjerte::hjerte:

BEDÅRENDE lille killing! Sikke et ansigt :). Ja, smukke begge to. I love torties!

Hvor er det bare dejligt at se dem putte sammen. De to har i den grad fået glæde af hinanden. :hjerte::hjerte:

Smukke og sjove ser de ud. Det er et par helt specielle katte, der ikke risikerer at blive forvekslet med andre. Tak for kigget. :slight_smile:

Skønt med en billed opdatering fra dine små sukkertrolde :thumbup:

Men du har altså tabt en sort sprittuds i hovedet på lille mislingen tsk tsk:tihi::stuck_out_tongue:

Neeej - de er begge to helt vidunderlige og meget specielle og smukke at se på:inlove:

Ualmindelige smukke missepiger :wehuu:

Hvor er de skønne begge to :slight_smile: dejlige dejlige missere :slight_smile:

Årh de er stadig lige skønne, smukke og dejlige og ikke mindst ualmindelig kære, som de ligger der og putter sammen :smelter:. Jeg er solgt.

Hvor er de søde,:hjerte:
Er helt vild med den sorte stribe den lille har i panden :wehuu:

Hvor er de dejlige og jeg må være enige med de andre…den stribe dér…ihh!!! :wehuu:

Det ligner du har taget en sort sprittusch og tegnet stregen :tihi:
Den er virkelig charmerende, tror aldrig jeg har set en sådan en sort blis (hvis det overhovedet hedder det)
Tillykke med hende og dejligt de er blevet så gode venner :slight_smile:

Hvor ser det fedt ud med den sorte streg i panden :slight_smile: Det er et lækkert par du har dig :slight_smile:

Århh hvor er de to dejlige :hjerte: De er da noget for sig selv sort streg i panden og eyeliner … :smelter:

Der kan man vidst roligt sige, at et selskab nydes! :wehuu:

Er helt vild med den sorte stribe… Ser virkelig ud som om nogen har tegnet den på.:tihi: