Canosan - virketid?

[QUOTE=Flemming;555872]
Kat: 1 CanosanTM Cat tyggetablet indeholder 84 mg ekstrakt fra Perna canaliculus.
Hund: 1 CanosanTM tyggetablet indeholder 280 mg ekstrakt fra Perna canliculus.[/QUOTE]

Hvad er det du synes at det siger? Diego (og Tara) skal have to tabletter pr. gang af katte typen, for en halv af dem til hund. Det er 168 mg vs. 140 mg. Dvs ikke så langt fra hinanden.

Ja “hundepillen” er jo enorm:-)

Den skal knækkes…

I dag fik hun faktisk en hel, fordi jeg ikke kunne knække den, så brugte jeg en kniv, og tabte dem begge, hvorefter hun stjal dem… Nå men for en enkel gang sker der vel ikke noget?

Helle - Diego klarede som sagt at æde temmelig mange :S Så mon dog :slight_smile: Jeg plejede faktisk lige at brække nogle stykker ad gangen med en kniv, og så komme den i en lille bøtte, så var det hurtigt og nemt at stikke ham en :slight_smile:

Åh det var en god måde -den er hermed kopieret:-)

Jeg tror altså det begynder at virke. Fx er hun ikke rastløs og hun har heller ikke været efter mig og de andre i dag (dvs skældt ud - hun bruger munden af os, når hun har ondt)

Hun sover tilgengæld en del - jeg forestiller mig kroppen trænger til ro.

Det bliver spændende at følge. Frosten er jo så også mere eller mindre væk - det spiller også ind på “humøret”:slight_smile:

Gråmis får Canosan og har fået det i et års tid. Han er en nu 9-årig kat, der indtil for et års tid siden har levet en sandsynligvis omtumlet tilværelse, meget udendørs. Han har tendens til gigt i bagpartiet. Han er ikke røntgenfotograferet, men undersøgt af dyrlægen der kunne konstatere en vis stivhed og mangel på smidighed, og hun anbefalede Canosan. Jeg hørte samme anbefaling fra Brita (Kamikaze).

Han får Canosan til katte, hver anden dag 1 tablet og hver anden dag 2 tabletter - og han elsker dem.

Virkningen indtrådte efter et par uger. Fra knap nok at kunne hoppe op i sofaen, kunne han hoppe op på køkkenbordet. Og sådan er det stadig, at han hopper og springer let og elegant, jeg har ikke indtryk af smerter.

Det lyder rigtig godt - håber det virker på Tara.