Capestar vet og Frontline combo

Hvis man giver Capestar vet og Frontline combo, hvordan og hvor ofte giver I?

Jeg er desværre røget ind i et loppeangreb af de rigtig dumme :frowning: Jeg havde møbler stående på råloftet, som for et par uger siden blev taget ind. De blev støvsuget og afvasket.
En uges tid efter havde jeg millioner af lopper i huset :frowning:
Vi er 2 allergiker i huset, mit ene barnebarn og jeg, vi slår ud over det hele, og Prutten (Alias Que Calor) er hårdt ramt.

Da jeg opdagede det, gav jeg med det samme Frontline spray, det var det eneste jeg havde i huset.
En lille uge senere gav jeg Frontline Combo pipette, og nu 1 uge efter rasler det af med døde lopper, men…
Der er stadig levende lopper i huset, kan jeg med fordel give Capestar vet til kattene nu, og hvor ofte skal det gives?

Jeg støvsuger 1-2 gange dagligt og vasker alle gulve, sengetøj vaskes på min. 60 grader hver anden dag, al tøj på det samme. Kattesenge, har været i fryseren og er det hver 3 dag.
Hvad hulen kan jeg gøre mere?

Capstar Vet. er et “her og nu” præparat, så i princippet bør det være nok at behandle en enkelt gang, men behandlingen kan sagtens gentages hvis du fortsat ser lopper.
Frontline anbefaler ikke at “blande” flere præparater, hvor imod Capstar Vet. anbefaler at behandle mod de ikke-modne stadier i loppens cyklus med et præparat der kan det.
Med hensyn til at fryse lopperne, kræver det flere døgn før de påvirkes, det er ihvertfald min erfaring.

Sidst vi havde lopper, havde vi overhovedet ingen effekt af Frontline eller Frontline Combo - men da vi gav Advantage, forsvandt lopperne prompte. Jeg håber, du snart bliver fri for dem; det er virkelig noget irriterende skidt. -jegkrydser

jeg bruger pipetter og så har jeg købt noget i bonnie som er til møbler og tæpper.

Vi har noget i håndkøb på apoteket som hedder 812 (mener jeg det hedder, men ellers så spørg efter en loppespray som hedder noget i den stil) og det sprøjter man rundt i ens hus på møbler og mellem gulvbrædder osv og det dræber de små monstre og deres æg. Dog vil jeg lige være opmærksom på om man bør holde misserne i et andet rum 1 dags tid eller noget til giften er væk igen.
Knus!

Tak for Jeres svar, desværre kæmper jeg fortsat -ked
Jeg er ved at gå ud af mit gode skind, og det samme er kattene -ked
Nu har jeg lige købt en loppeshampoo, så bliver alle kattene vasket, jeg har bestilt et par Verpona strip i canada, ved godt at de ikke er tilladte her i danmark, men de tager simpelthen alt i løbet af et par dage.
Jeg vil give kattene en omgang Avantage i løbet af en uges tid, så håber jeg at det virker ved den behandling -thumbs
Pil… Gav du Avantage før den anbefalede ventetid eller ventede du flere uger før du gav det?

Celina: Kan det være Absolut D du mener?

Nej den hedder bare de tal der og det er en forholdsvis stor spray (ca 1 liter) hvor flasken er hvid og med grøn skrift… :S