✯captain ✯

:hjerte: Kære Captain, idag ville du være 2 år. Ung, rask, smuk og helt igennem den dejligste dreng jeg kunne drømme om. Det var alt alt for tidlig du blev taget fra mig og du fortjente ikke at sige farvel til livet på denne måde. Jeg savner dig så umådelig meget og ønsker dig så inderligt tilbage. Hvorfor skulle det værste tænkelig ske, når jeg elsker dig så højt. Savner dig min skat, mit aller bedste, mit et og alt :hjerte:

(Captain løb ud 15/5 -2011 og blev fundet død i området mandag morgen. Jeg troede og håbede at med intenst hårdt arbejde og held fra de højere magter, skulle vi nok blive genforenet -Men virkeligheden ramte mig brat, da jeg 18/5 fik beskeden. Ubeskrivelig ulykkelig lagde jeg samme dag min elsket Capi’ i jorden, hvor han nu hviler i fred) :ked:

:kram::kram:

Jeg har nydt synet af ham på mange udstillinger og oplevet hans dejlige sind, så jeg kan godt forstå, det må være svært ikke at have ham omkring sig mere :ked:

:kram: til dig

:rip: sov godt

:rip: Smukke smukke dreng - Det var alt for tidligt for dig at forlade denne verden :frowning:

Hvor jeg føler med dig :ked:
Jeg har selv prøvet at miste min kat til trafikken, det er ganske forfærdeligt :frowning:
En kæmpe :trøste:krammer er sendt afsted til dig, selvom det er en ringe trøst i denne svære tid for dig…

Stort trøste -kramer

God rejse Captain

Jeg føler med dig. Det er skrækkeligt at miste :frowning:

Hvil i fred, smukke Captain :rip:

Farvel Captain, smukke plettede kat.
Du var så højt elsket, men måtte dø alene. :rip:

Nadja - jeg kan læse af dine indlæg, hvor meget Captain betød. Det gør mig så ondt for dig. :trøste:

-kramer :lys:-kramer

[LEFT]Han blev begravet under et smukt paradistræ i mine forældres have, ved et hus der altid bliver i familien. Jeg har skrevet på hans grav, lagt blomster og tændt lys. I det mindste ligger han et sted hvor jeg altid kan besøge ham og på en måde fortælle ham mine tanker. :ked:
Han var en vidunderlig fantastisk kat, som jeg mange gange har besøgt så snart jeg kunne og hvor end jeg kunne. Med begejstring beundret ham på de mange udstillinger hvor han fik så flotte resultater. I et helt år med glæde og længsel ventet ham hjem. Endelig var min perfekte skabning hos mig, en drøm der gik i opfyldelse. Jeg har så helvedes svært ved at acceptere, at han så hurtigt og på en så urimmelig måde, nu er taget fra mig og ikke er i denne verden mere. Han var så speciel, så sød og så smuk den elsket og uerstattelig Captain :brist:
[/LEFT]

:lys: Hvil i fred, smukke missedreng.

:lys:

Venligst
Dorthe

Det er ganske forfærdeligt at Captain skulle herfra allerede :frowning:

Det er godt du har et sted hvor du kan besøge ham og det lyder som et dejligt sted han er begravet :trøste:

Vi er mange som vil huske Captain som en helt fantastisk kat med et super temperament og ikke mindst på de mange udstillinger hvor man stort set hver gang hørte i højtalerne at
Best in Show er Wild Africa Fire Captain of Benga :hjerte: :slight_smile:

Sov godt dejlige Captain :lys:

Det er så trist, det der skete med Captain :ked:
:rip: smukke dreng

Det gør mig ondt.

Hvil i fred smukke dreng.

Det gør mig så ondt, det var jo ikke sådan det skulle ende :ked:

Åh, hvor er det synd - det er jo alt alt for tidligt! :kram: til dig og til hans opdrætter…

:lys:

Det gør mig ondt :lys:

:kram:

:rip: smukke misling