Casper spøgelset

Se hvor fin han er blevet efter et par uger på god kost og kærlighed :hjerte:

Han stortrives og er stort set ikke bange mere for noget. Han er blevet så fin - og øjnene så klare :hjerte:

[QUOTE=lenschow;1230277]Se hvor fin han er blevet efter et par uger på god kost og kærlighed :hjerte:

Han stortrives og er stort set ikke bange mere for noget. Han er blevet så fin - og øjnene så klare :hjerte:

[/QUOTE]

Årh :inlove: - det blik og det lille ansigt…hvor ser han dejlig veltilpas ud nu :hjerte:

Fine blå øjne. Jeg går ud fra, du har fundet ud af, om han kan høre? Det må man vel opdage, når man arbejder så intensivt med ham?

Han er da blevet en rigtig skønhed:-)

Han ser så skøn ud:hjerte:

Tak - vi elsker ham også :slight_smile: Du har nok ikke set mit svar i den tråd, men han er jo da testet naturligvis :wink: Jeps han hører - NÅR han vil :smiley:

Nå ja, men det er jo helt naturlig katteadfærd :slight_smile:

Det eneste der udfordrer os er at løfte ham :slight_smile: Det træner jeg med ham - han sætter af på folks bryst og kaster sig væk - skøre rad. Nu kan jeg dog bære ham, så nu skal vi bare have nogle flere “modige” folk ud og løfte på Spøgelset, så skal det nok komme :slight_smile:

Hans negle KAN jeg ikke klippe - hold op han bliver sprællemand - men det kommer også med tiden. Man sender godt nok en venlig tanke til sine opdrættere, når man arbejder med Casper og bagefter med en af racekræene, der har lært dette fra bette misser :slight_smile:

Han har bare så fine øjne :hjerte:

[QUOTE=lenschow;1230507]Det eneste der udfordrer os er at løfte ham :slight_smile: Det træner jeg med ham - han sætter af på folks bryst og kaster sig væk - skøre rad. Nu kan jeg dog bære ham, så nu skal vi bare have nogle flere “modige” folk ud og løfte på Spøgelset, så skal det nok komme :slight_smile:

Hans negle KAN jeg ikke klippe - hold op han bliver sprællemand - men det kommer også med tiden. Man sender godt nok en venlig tanke til sine opdrættere, når man arbejder med Casper og bagefter med en af racekræene, der har lært dette fra bette misser :)[/QUOTE]

Han gør nok mindre ondt end Muffe, så sender gerne Rune over :tihi:

Du ved det jo self godt, men ja, tålmodighed, tålmodighed :slight_smile: Nobby startede vi med at kunne klippe EN klo ad gangen på - nu kan vi tage begge i et hug (på en god dag). De har været det samme med Muffe, men han er også allerede godt med :smiley: Åbenbart er tun the shit her til kloklip :tihi:

Alle er velkommen til at komme og løfte :smiley: Måske jeg skulle holde varianten af killingenus AKA killingeLØFT? :slight_smile: