Cat Activity Turn Around

Endelig var den på lager imens jeg skulle bestille foder, så nu skulle vi altså prøve den:

I manualen står der sådan nogle ting som:

  • Begynd ikke lige efter din kat har spist.
  • Brug specielt velsmagende godbidder.
  • Hjælp din kat i starten for at holde den motiveret.
  • Start med at bruge et bæger, så din kat kun skal koncentrere sig om denne ene.
  • Tag låget af (der er låg på bægrene).
    Osv…

Hahaha!
Jeg tog da bare og samlede den komplet med alle bægre med låg og proppede noget tørfoder i. Gik så i gang med at udpakke resten af Zooplus-kassen. Kattene havde imens lidt travlt med at lege med en baldrian-pude, men når de kiggede på TurnAround’en tog jeg lige og vippede lidt tørfoder ud af et bæger.
Jeg forlader så køkkenet og hører, at Deena går lidt mere grundigt til værks, og rigtig nok, da jeg kigger efter, så tager hun lige så elegant, som om hun altid havde gjort det, og vipper tørfoder ud af et bæger.
Det er mægtig sjovt at se og alle pengene værd, men mine katte gennemskuer altså de her ting lidt for hurtigt :tihi:

Jeg har set den hos min dyrlæge - og tænker, at den er da for nem… måske kunne den være god til killinger:?

hvor sødt… Vi har også selv overvejet sådan noget “legetøj” til vores katte…

Jeg kunne forestille mig, at mange katte faktisk ville syntes, at det var åndssvagt og svært gennemskueligt, og så er rådene jo meget fine.

Jeg glemte at fortælle, at Deena aldeles ikke var sulten. Det var kort efter morgen-vådmad.
Hun kan desværre ikke have gummiaktivitetslegetøj, da hun har en ide med at æde gummi (ligegyldigt at legetøjet er ‘bidesikkert’). Selv kærestens badetøfler skal vi opbevare Deena-sikkert.

[quote=pivnu;495950]Jeg kunne forestille mig, at mange katte faktisk ville syntes, at det var åndssvagt og svært gennemskueligt, og så er rådene jo meget fine.

Jeg glemte at fortælle, at Deena aldeles ikke var sulten. Det var kort efter morgen-vådmad.
Hun kan desværre ikke have gummiaktivitetslegetøj, da hun har en ide med at æde gummi (ligegyldigt at legetøjet er ‘bidesikkert’). Selv kærestens badetøfler skal vi opbevare Deena-sikkert.[/quote]

:tihi:gummielskende kat… Har du købt andre slags af sådan noget?

Altså, de har også aktivitetsboardet i samme mærke. Det står dog hos plejemisserne for tiden.
Og så har jeg lidt forskelligt af foderbolde, Dog Pyramid (den store, som er for stor til kattene, men Amira har da forsøgt sig med den), BusterCube, terapitæppe fra Brita (ikke afprøvet endnu)… og ja, så ville jeg jo gerne have haft sådan noget som en Monstermouth og en alm. gummifoderbold, da dem i plastik larmer en del… men efter Deena åd af en Genius, så er det slut med gummilegetøjet.

[quote=pivnu;495967]Altså, de har også aktivitetsboardet i samme mærke. Det står dog hos plejemisserne for tiden.
Og så har jeg lidt forskelligt af foderbolde, Dog Pyramid (den store, som er for stor til kattene, men Amira har da forsøgt sig med den), BusterCube, terapitæppe fra Brita (ikke afprøvet endnu)… og ja, så ville jeg jo gerne have haft sådan noget som en Monstermouth og en alm. gummifoderbold, da dem i plastik larmer en del… men efter Deena åd af en Genius, så er det slut med gummilegetøjet.[/quote]

Okay… Måske skulle jeg prøve at købe sådan noget os…:gruble:

Ja, vi har også den der Turn Around. Slaggy er rigtig glad for den. Hun fangede den også med det samme. Mosier derimod… Han kan stadig ikke, selvom vi har haft den i flere måneder :tihi:

Vi har både den og aktivitetsbrættet stående med tørfoder. De har ingen skål. Selvom Slaggy fandt ud af den med det samme, så synes hun stadig den er sjov. Hun bruger den i hvert fald selvom der også er foder i aktivitetsbrættet. :slight_smile:

I frister mig alt alt for meget med den der turn around… :argh:

Jeg har selv det der hedder Activity Fun Board fra Trixie til mine katte og det er også super godt :slight_smile:

Mine er ihvertfald helt vilde med det og så kan delene bare smides i opvaskeren, når det er nusset/beskidt :thumbup:

Jeg har også købt en…det var så ingen success…den har stået fremme i flere måneder og INGEN af mine kræ har brugt den :thumbdown: :ups:

Så skal du jo bare give mig den jo:høhø::tihi:

Jeg har også tænkt på at købe den, da mine også er rigtig glade for aktivitetsbrædtet, men det kan da godt være, den er for nem.

Ja, jeg burde jo egentlig sætte den til salg… :gruble:

Jeg er måske klar på at købe den… :tihi:skal bare lige diskuteres med Lasse :rock::høhø:

Uha den har jeg også haft kigget på til mine katte. Anabell er altid tændt på sådan noget, bare der kommer tørrede kyllinge stykker i. :smiley:

:pote::pote:

Den kunne jeg oz godt tænke mig… hvor mange af mine lommepenge skal den koste ??

Silke-pigen

:pote:

Mine katte har heller ingen madskåle, de får alt deres tørfoder i Cat Pyramid fra Nina Ottosen og i Cat Activity fun board fra trixie. Det fungerer rigtig godt, de er glade for at bruge den og er et stort plus at de skal ‘arbejde’ lidt for føden.

Har også Cat Activity Fun Circle, men den regnede de bare så lynhurtigt ud, at den ikke er ret spændende mere. Bruger den sjældent nu.

Har også overvejet Turn Around’en :slight_smile:

Den kunne jeg oz godt tænke mig… hvor mange af mine lommepenge skal den koste ??

Silke-pigen

:pote:[/quote]

på zooplus står den til 15 pund, såeh…100kr + porto? :?

:tak::tak:

det vil godt give af mine lommepenge… tak

Silke-pigen :pote::pote: