Jeg lurer rigtig meget på en Cat Spa til katte-misserne her hjemme, har en tosset idé om de ville elske den.
Men jeg har fundet den på den engelsk zooplus, og desværre skal jeg ikke købe noget der læææææææænge. Så jeg tænkte om den også er til at få fat i her hjemme?
Nogle der ved om denne Cat Spa, er til at få i butikkerne her i storkøbenhavn, og hvad prisen er her hjenmme, sådan ca.?
Hvad i himmelens navn er det
Jeg nåede lige at få et billede på min nethinde af en kat siddende i et badekar med massagedyse og en drink på kanten og en fed cigar i mundvigen
[quote=kamikaze;344930]Hvad i himmelens navn er det
Jeg nåede lige at få et billede på min nethinde af en kat siddende i et badekar med massagedyse og en drink på kanten og en fed cigar i mundvigen [/quote]
ha ha ja, forstår godt du fik et noget anderledes billede på nethinden. G
Hov, glemte lige - Som jeg forstår det. Så er det en slags nusse/massage dims, kattene kan knide kinderne på osv. - men hæng mig ikke op på det.
[quote=Temple Bar;344934]Hvis du spørger mine katte, er den ikke pengene værd - men de er heller ikke til fals for det billige catnip
Man har tidligere kunnet få dem i Maxi Zoo til bum-bum-bum…250 kr?.[/quote]
Er der kcatnip i denne da?
Jeg ar bare en idé om, at Gismo især ville elske den, han går altid og knider sine dejlige kinder på dørkarme, bordet, os og alle steder han kan komme til det. Og et plus ved denne er han kan rulle rundt på den måske, som han også elsker. =)
Ahhh ja, Maxi Zoo. Der må jeg prøve.
Ja efter jeg fandt zooplus får nogle år siden, så kommer jeg ikke rigtig i dyrebutikker længere…
[quote=Charlotte Oeh.;345004]Hvorfor skulle det være bedre, at katten gnubber kinderne på massage-
dimsen end på dørkarme og borde :?
Og han gør det vel for at sætte dejlige duftmærker rundt omkring, så
umiddelbart ville jeg da tro, at han fortsat ville gøre det på trods af
spaen.[/quote]
Helt korrekt.
Og denne her “indretning” er blot endnu et eksempel på, at ALT, der egentligt er helt overflødigt, kan sælges
Uden at have prøvet den vil jeg ikke begynde at kalde den overflødig… Jeg vil gerne høre om dine erfaringer med den, hvis du køber den… Jeg har aldrig helt forstået fidusen…
Jeg investerede i sådan en tingest til mine misser. (Købte den vist i Petworld)
De har overhovedet ikke vist interesse for den, det mest spændende var kassen den var i.
Nu står den i haven og bliver stadig ikke brugt
Det var et af de utallige fejlkøb jeg har gjort.
Kattene ved godt hvad de vil ha’, og det svarer ikke altid overens med det, jeg tror de vil ha’
[quote=Charlotte Oeh.;345004]Hvorfor skulle det være bedre, at katten gnubber kinderne på massage-
dimsen end på dørkarme og borde :?
Og han gør det vel for at sætte dejlige duftmærker rundt omkring, så
umiddelbart ville jeg da tro, at han fortsat ville gøre det på trods af
spaen.[/quote]
Det er ikke fordi han ikke må. Slet ikke. Han skal bare blive ved, med eller uden Cat Spa i huset. - Jeg tror bare han ville nyde at rulle rundt på gulvet og også knide kinderne på denne Cat Spa.
Har slet slet intet imod han sætte sine dufter overalt i huset!
[quote=Temple Bar;345002]Det er meningen, man skal hælde catnip ned under midterdimsen - og vistnok også flere andre af de blå dimser for at opmuntre katten til at bruge den.
Jeg havde også katte på det tidspunkt, der gnubbede mod hvadsomhelst - men bare ikke deres nyindkøbte cat spa :høhø::høhø:
Men katte er jo forskellige, så det siger intet om dines reaktion på den.[/quote]
Ahhhh se, jeg vidste slet ikke der skulle catnip i den Cat Spa.
Men nej, når man tror det ville være en glæde, så gider kattene det som regl ikke. G
[quote=lenschow;345041]Uden at have prøvet den vil jeg ikke begynde at kalde den overflødig… Jeg vil gerne høre om dine erfaringer med den, hvis du køber den… Jeg har aldrig helt forstået fidusen…
MVH[/quote]
Hvsi jeg får den købt, skal jeg nok fortælle hvad katte-misserne siger til den her hjemme.
Thjaaaaa …Jeg kan melde mig i koret om total overflødig indkøb .-). Vi købte den dersend massage-dims med catnip som zooplus har, og ikke om mine striber gider den. Jeg har faktisk tænkt mig at støve kassen lidt af, og give den til FIP indsamlingen …Sammen med andre total overflødige indkøb
[quote=DortheM;345049]Jeg investerede i sådan en tingest til mine misser. (Købte den vist i Petworld)
De har overhovedet ikke vist interesse for den, det mest spændende var kassen den var i.
Nu står den i haven og bliver stadig ikke brugt
Det var et af de utallige fejlkøb jeg har gjort.
Kattene ved godt hvad de vil ha’, og det svarer ikke altid overens med det, jeg tror de vil ha’ [/quote]
Nej det er tit når man tror, man får en rigtig god idé, om noget misserne bare ville elske, så flader det helt til jorden. - Og ja, typisk kassen var det mest spændende.