Catit Design Senses Legetøj? Er der nogen der har prøvet den?

Den her altså. Har nogen her prøvet den og er den noget værd? Jeg kan se jeg kan få den meget billigt lige nu på zooplus og jeg kunne forestille mig et par siatalerkillinger der ville finde den sjov… Måske…

Hvad siger sagkundskaben? (det er JER!) Er den de 52 kroner værd?

Tine (Ushoosinu herinde) har så vidt jeg forstod i vores tlf. samtale lige købt den, og den var baare populær :slight_smile:

OK… tak :slight_smile: Venter lige og ser om der er en eller to andre der har den inden den plupper endegyldigt i min kurv L Der er jo billigt grus i denne uge, så … ja man kan jo lissågodt få lidt ekstra med fra Zooplus når man nu er i gang… :ups:

Henriette herinde har også en… og da vi var derhjemme blev der da leget med den… (Derudover fandt min kæreste den utrolig sjov… måske jeg skulle købe en til ham :tihi: )

Hvordan fungerer den egentlig? Er det bare en bold/kugle der triller frem og tilbage i et S-formet rør med huller i? Eller er der flere finesser ved den? :slight_smile:

Øj mine elsker den , den er ALLE pengene værd :slight_smile:

Du har ret, den behøver dog ikke laves i et S :slight_smile:

OK… Til den pris er den jo selvskrevet så :slight_smile: Heh jeg er blevet VIP-medlem på Zooplus på mindre end 2 måneder… det siger lidt om hvor mange penge jeg har sendt sydpå allerede… men så får man adgang til udvalgte varer til spotpris, og den her var en af dem :slight_smile:

Det er os billigt som du kan få den til, så jeg vil tage den i kurven :stuck_out_tongue:

Den ER købt. Sammen med så meget andet skrammel at jeg endte med at få “sammelbestellung” rabat… det er når man kaster mere end €100 efter dem… Gah… GODT det er lønningsdag i dag… jeg bli’r pelset når Finansministeren vågner LOL

MEEEN jeg “sparede” mere end €40 ved at købe ting på tilbud… det må da formilde ham lidt… ikke?

Og nu behøver vi ikke købe kattegrus mere i 2011 tror jeg … :tihi:

Den er rigtig god, vi har købt 2 af dem så en af dem er sat sammen i en rund form og den anden er som en snoet slange…andre gange sætter vi det hele sammen så det ligner et 8 tal i form…og både voksne og killinger elsker den :slight_smile:

Dén er super. Gismo elskede den da han var lille. Han ville sikker stadig gøre det, men om poterne er for store til hullerne generelt, eller om det kun er når han er helt oppe og kører ved jeg ikke. Men han kunne i hvert fald ikke rigtig få fat i kuglen, så den blev pakket ned og nu smidt ud … Men den var alle penge værd!

Selv vores persere elsker den…

Vi har også købt den der hedder race og den er rigtig populær - fordi bolden lyser når den er aktiv…

se eventuel de to første videoer i denne tråd: http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?32757-Fladesnude-action

Kom lige i tanke om et plus mere ved den, den kan let skilles ad og vaskes af så rengøringsvenligheden er helt i top på dette legetøj :slight_smile:

Vi har den også, og både killinger og voksne synes, at den er mæææægtig. :slight_smile:

Mine er ikke synderligt imponerede. Har overvejet om man skulle prøve at købe den bugtende variant og sætte sammen med.

Det kan anbefales - det er den variant med lys i bolden og det fanger nogle

Flere anbefalinger i denne tråd.

Og hvis kattene ikke gider, så gør børnebørnene - eller måske din mand. :smiley:

herhjemme er den købt til Unni - og hun EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELSKER den :tihi:
Den får slag hver morgen, hver eftermiddag og to gange hver aften :lol:

Vu har begge varianter og kattene er vilde med dem… Så det er et godt køb :wink: