Catit Design Senses Legetøj? Er der nogen der har prøvet den?

Arh, den bugtede har jo ikke et gram mere underholdningsværdi! Mine katte gider åbenlyst bare ikke de her fancy kuglebaner :stuck_out_tongue:

hvis der er nogle der bor tæt på mig, må I gerne bestille en til mig også, hvis I alligevel skal handle hos Zooplus. Så sender jeg altså gerne penge til et konto nummer :smiley:

Kunne da også godt tænke mig sådan en, til mislingerne herhjemme… Men jeg bestiller sjældent varer på nettet, så hvis der er nogle der alligevel skal bestille noget på zooplus, så send mig lige en privatbesked… Kan sagtens overfører pengene på forhånd, og hvis vi ikke lige bor i nærheden af hinanden, er det jo muligt at sende, selvfølgelig mod betaling af porto … :slight_smile:

aij har ikke set tråden før nu :slight_smile:

nå jamen, mine herhjemme elsker den, jeg købte så den der har bakker på :slight_smile: og lysende bold :slight_smile:
Skal helt sikkert have en mere af samme slags, når jeg lige falder over en til en rimelig pris, så de kan sættes sammen og banen er lang nok til dem alle på en gang :slight_smile:

Jamen jeg er så tæt på at sætte min til salg. Der har været absolut NUL interesse i tingesten… JEg gi’r den lige en chance til vi får Ib, men ellers… er den billigt til salg :slight_smile:

:slight_smile: siatalere skal have mere udfordring :lol: det burde du vide :wink:

Den er genial min bror har købt den, skal dog siges at den er sjov i perioder, så den skal fratages i nogle perioder, men så er morskaben også tilbage :slight_smile: Men sådan er det vel med alt legetøj. Yndlingslegetøjet herhjemme er et fort jeg selv har lavet af flyttekasser :smiley:

Jamn… Jeg syn’s ikke liiige det er studenterhuen der trykker dem vi har… så jeg havde egentlig forventet mig LIDT mere af den… De kigger da pænt når jeg ruller kuglen frem og tilbage for lissom at vise dem hvad idéen er… men … de gider ikke engang selv prøve :frowning:

nå, den var da heldigvis på tilbud :lol:

Hvis interessen udebliver kunne jeg godt have interesse i den :slight_smile:

interessen er der skam :slight_smile: Så du får kamp til stregen Mickvl :wink:

Mente nu kattenes interesse :stuck_out_tongue: hehe

oh hehe :wink: :smiley: