Cattia kattegrus

Alle os udstillere var jo heldige her i weekenden og fik gratis prøver på kattegrus…

Er der nogen af jer andre der har prøvet det? Og hvad synes i om det?

Jeg synes det virker rigtig godt, udover at det støver en del når det fyldes i bakken. Har dog indtil videre kun brugt det i killingernes bakke :slight_smile:

Har nogen er jer prøvet det?

Hej.

Jeg har netop fyldt i mine killingebakker idag - ALLE kattene i huset skal selvfølgelig afprøve det (Ja, i killingebakkerne!!) - og indtil videre virker det upåklageligt.
Om dét holder om det par dage - en uge, er svært at sige på nuværede, men foreløbigt ser det lovende ud :wink:

/Mette

Jeg er faktisk positivt overrasket.
Jeg brugte 2 poser til min Gimpet bakke, og og først 11 dage senere lavede jeg en refill med en pose - det resterende grus var fint og lugtede ikke.
Så thumps up:ok::thumbup: fra mig :smiley:

Hvor kan man købe det og hvad er prisen

MVH
Gitte

Her et link til deres hjemmeside så kan man da skrive og spørge hvor det kan købes : Best Friend – Bestfriend Brandsite

… og dele den information med os :ok:

[QUOTE=Kattetøsen-too;683821]Her et link til deres hjemmeside så kan man da skrive og spørge hvor det kan købes : Best Friend – Bestfriend Brandsite

… og dele den information med os :ok:[/QUOTE]
Jeg kan ikke et eneste sted se hvad det koster .?

Har spurgt dem inde på deres facebook side, men umiddelbart vil jeg tro at det kommer i supermarkederne

Er det et fint kornet kattegrus.?

Ja :slight_smile:

Det lyder godt… så må jeg se om det kommer i nogle af butikkerne her på øen… vi har ikke så mange forskellige

Jeg hældte mine to poser i bakken på soveværelset.
Og nøj jeg er IKKE imponeret… Det støver helt vildt. Når Athea rigtig går igang med at skrabe om natten, så kan jeg ligefrem smage det i luften… Og det lugter mere hurtigere af tis end normalt, og klumperne holder ikke ret godt (tømmer to gange dagligt), hvilket jo så betyder at der hurtigere kommer tis-rester man ikke kan fjerne, og man derfor oftere er nødt til at skifte al gruset…

Jeg har fået svar tilbage, og de siger det kun kan købes i Bilka, sjovt nok har jeg endnu ikke set det på hylderne i Viborg, jeg har heller ikke set det på en af pallerne endnu, det er mig selv der fylder ind :slight_smile:

[QUOTE=Eife;683908]Jeg hældte mine to poser i bakken på soveværelset.
Og nøj jeg er IKKE imponeret… Det støver helt vildt. Når Athea rigtig går igang med at skrabe om natten, så kan jeg ligefrem smage det i luften… Og det lugter mere hurtigere af tis end normalt, og klumperne holder ikke ret godt (tømmer to gange dagligt), hvilket jo så betyder at der hurtigere kommer tis-rester man ikke kan fjerne, og man derfor oftere er nødt til at skifte al gruset…[/QUOTE]

JA det støver meget! - faktisk har jeg haft enormt meget høfeber/allergi de sidste par dage - efter det her grus er kommet i killingebakkerne…! (om det er grunden, ved jeg ikke, men det er bare ret påfaldende). Så i aftes omrokerede jeg alt Cattia-gruset, så det er kommet i en bakke inde på kontoret istedet.
Mht. klumpernes holdbarhed; lidt sjovt at du skriver at du synes det er ringe, for jeg er faktisk rimelig imponeret! Jeg synes at det holder ret godt og går og lurer på om det nu også kán passe at det er så godt. Jeg har ingen problemer med at det smuldrer overhovedet!
Lugten har jeg ikke opserveret endnu - men min næse løber så også hele tiden lige nu, så det er begrænset hvad jeg kan lugte :wink:

/Mette

Bilka----typisk :venter:

Hehe ja, men det kommer helt sikkert også i Føtex :slight_smile: Det er i hvert fald samme sortiment, stort set i de to butikker :slight_smile:
Kan ikke huske om der er en Føtex på Bornholm allerede, eller hørte jeg kun tale om der skulle komme en… Er ikke sikker

[QUOTE=Henriette;685499]Hehe ja, men det kommer helt sikkert også i Føtex :slight_smile: Det er i hvert fald samme sortiment, stort set i de to butikker :slight_smile:
Kan ikke huske om der er en Føtex på Bornholm allerede, eller hørte jeg kun tale om der skulle komme en… Er ikke sikker[/QUOTE]
Der er store diskussioner her ovre om vi skal have en Føtex… kommunalbestyrelsen behandler sagen, så nu må vi se - det har nu aldrig skadet med lidt konkurrence syntes jeg :slight_smile:

Ihh så håber jeg der kommer en, så kan det være jeg kan komme derover og hjælpe med at starte den op, sådan noget er altid så hyggeligt :slight_smile:
Regner med at jeg skal til Hillerød næste år og hjælpe opstart af en ny Bilka :slight_smile:

[QUOTE=Mette Mejdahl;685449]JA det støver meget! - faktisk har jeg haft enormt meget høfeber/allergi de sidste par dage - efter det her grus er kommet i killingebakkerne…! (om det er grunden, ved jeg ikke, men det er bare ret påfaldende). Så i aftes omrokerede jeg alt Cattia-gruset, så det er kommet i en bakke inde på kontoret istedet.
Mht. klumpernes holdbarhed; lidt sjovt at du skriver at du synes det er ringe, for jeg er faktisk rimelig imponeret! Jeg synes at det holder ret godt og går og lurer på om det nu også kán passe at det er så godt. Jeg har ingen problemer med at det smuldrer overhovedet!
Lugten har jeg ikke opserveret endnu - men min næse løber så også hele tiden lige nu, så det er begrænset hvad jeg kan lugte :wink:

/Mette[/QUOTE]

Athea har det med at gå på bakken hver nat, og grave godt. Jeg er begyndt at vågne fordi jeg nyser, efter det er kommet i bakken :tihi:

Men nej, jeg synes ikke det holder så godt som Ever clean’en plejer at gøre… :slight_smile: Men bedre end det fra f.eks. Fakta er det absolut…
Men lugten bliver jeg ved med at synes at det ikke fjerner godt nok…

Så har jeg lige set gruset, det er kommet på hylderne i dag i Bilka

48,95kr for 5L - jeg synes det lyder dyrt…