CD - Lydkvalitet

Jeg har valget mellem to CD’er.

Den ene er en original version - På den anden står:

MOODY BLUES - Days Of Future Past / remastered and expanded - 17 track promotion cd.

Det originale album + 10 bonus tracks.

Udgivet af Decca og Universal i England.

Sidstnævnte er 20 kr. dyrene end den første, så prisen afgør ikke købet, men hvilken lydkvalitet kan jeg forvente vil være den bedste?

CD’erne er brugt lige lidt.

Håber, at I (som altid) har et godt svar.

lydkvalitets-mæssigt vil det remaster albummet helt klart være bedste kvalitet, da alt støj og lydfejl vil være fjernet, men da vi snakker om typisk 60/70er rock vil jeg mene at der skal være noget støj og lydfejl for at oplevelsen bliver total.
jeg ville personligt vælge original-versionen og så være lidt ligegald med at lyden ku ha været bedre

nå, men ellers ku jeg måske finde på at købe dem begge, fordi man vil helt sikkert opleve musikken på 2 forskellig måder.

jeg syntes så osse det er synd at man laver remasteret udgaver af ældre rock-plader, meget af oplevelsen forsvinder på den måde

Jeg har i forvejen samtlige deres LP’er, men de er pakket langt væk (endnu), og grammofonen er heller ikke opstillet (endnu). Radio og CD-afspiller har jeg fremme, så valget bliver så remasterudgaven, da originallyden er på LP’erne.

Tak for svaret!