Ceiling cat is watching you

Aby’er er ikke beregnet til at gå på gulvet, fortalte Glamour mig i morges. Derefter hoppede hun fra en hylde bag toilettet, via vores håndklædestænger herop. Det var ikke helt nemt at få hende ned igen da jeg skulle i bad, for hun havde det jo lige så sjovt :tihi:

Dét ligner da bare et total ynglings sted det der. :smiley:

:høhø: :hjerte: :høhø:

Skøn serie billeder…

:lol: lad dog “barnet” sidde… hun skal nok fordufte når vandet tændes, med mindre hun hedder Tino og er bengal :lol:

Hvorfor skulle hun ned igen, bare fordi du skulle i bad? Det ligner da heller ikke noget - hun kunne da sagtens sidde der og observere dig imens :klapper:

Hun er meget bange for bruseren, så jeg ville ikke risikere at hun sprang lige ud i luften og slog sig… :ups:

Hold op jeg ville have dårlige nerver hvis mine herhjemme begyndte at gøre sådan noget :tihi: Men de er også vældig klodsede og skvatter gerne ned fra ting når de sover og falder over hinanden når de leger :klapper:
Dog hoppede den ene engang op på højskabet i køkkenet, men han turde ikke selv hoppe ned så det droppede han efter 20 gange da jeg lod ham sidde deroppe i 1 time :høhø:

Men hun ser nu altså sød ud som hun sidder deroppe og ejer hele verden… Æh badeværelset :love2: hehe

Hold da op, hvor er hun dejlig :hjerte:

Min Ferina elskede også at placere sig oppe i højden, da hun var yngre - og sommetider kom hun så i tvivl om, hvorvidt det var så god en idé - nemlig når hun skulle ned igen :klapper:

:lol: her hjemme har jeg en aftale med mine katte: Kan du selv komme op min lille skat, kan du sørme også selv komme ned igen… det er bare et spørgsmål om hastighed og vinkel :lol: Jeg har dog af og til haft hjertet i halsen, men så skynder jeg mig at se væk… :wink:

:høhø:

Det der, det ku’ være Delle. Kan hun bare SKIMTE noget der KUNNE være en højtsiddende hylde, så skal det da lige afprøves om man nu måske skulle kunne sidde der :slight_smile:

Det sjove er at hun er utrolig klodset når hun f. eks. går hen over et bodt. men hun hopper elegant op på toppen af døren og videre op hvis det er det hun vil :slight_smile:

Jep - aby’er er badedyr:-)

Tossede kræ :inlove:

Lasse mener det er et trick han har lært hende (tør ikke fortælle ham, det er abygenet, der gør det :tihi:).
Og så skal jeg spørge om han snart må komme på besøg hos Glamour :tihi:

Af en eller anden grund overrasker de billeder mig ikke det mindste. Det er jo en… Ja lige netop. :smiley:

Herlig serie. :ok:

Skønne billeder :klapper:

He - jeg er sikker på at hun sidder og venter på, at I får sat en ordentlig hylde op til hende ved siden af, der er jo masser af plads til sådan en - så hun rigtig kan ligge og gasse sig! :slight_smile:

Skønne billeder :smiley:
Godt at mine ikke bamser ikke gør sådan :tihi:

Jeg er personligt også fint tilfreds med at det ikke er Sid der kravler rundt i højderne. Han kan dårligt hoppe op på kradsetræet uden at vakle.

hehe jeg havde da ladet hende sidde :smiley:

Når jeg er hos de gamle, så har jeg også minimum Yasha til at sidde oppe på væggen der afskærmer bruseren :smiley: Det er et godt sted at sidde - selvom man er bange for bruseren :tihi:

-xxrotflmao nej undskyld, men hvordan kan man slå sig i luften ? -xxrotflmao

Arj sorry…det er kanon skønne billeder :slight_smile: