Certifikater?

Jeg har en kat som jeg har købt som voksen, hendes udstillings resultater fulgte med, da hun så fik killinger og jeg havde søgt stamtavle, så kunne jeg ikke forstå at der ikke stod hun var champion, det viste sig at jeg skulle have sendt hendes certifikater ind inden ansøgningen af tavlerne :frowning:

Hvad så nu, killingerne (på nær en) er flyttet, købere har setcertifikaterne osv så de kunne se hvad moren havde vundet osv, men er bare super ked af de ikke fremstår af tavlen.

Men nu kommer spørgsmålet- kan jeg så sende dem ind nu så det kommer på de næste killingers stamtavle?

og hvordan sender jeg dem ind? beholder de så dem alle sammen eller hvordan?

Du sender en kopi af cert. sammen med titelbladet til stambogsføren.
Så kommer titlen automatisk på de nye killingers stamtavler.

ok ja for fandt den seddel der som var blevet udfyldt og den så jeg først bagefter da den lå neders af alle papirene, syntes det er så ærgeligt, men det kan jeg ikke gøre noget ved nu, men må jeg godt sende dem ind nu eller skal det være lige inden man søger stamtavle til killinger. for der kommer til at gå lang tid inden hun skal have killinger jo eftersom hun havde her i juni

Send dem dog nu, så du ikke glemmer det igen :slight_smile:
Så er det registreret i systemet.

ja for første gang vidste jeg ikke de skulle sendes :slight_smile: men det er kopien de skal ha ik??

Kopi af de certifikater det drejer sig om - og hvis du har et titelblad sender du det med, men det er ikke nødvendigt.
Husk frankeret svarkuvert :slight_smile:

ok mange tak :slight_smile: