Da jeg gik tur med hunden igår, fulgte han efter over den store trafikerede vej og med ind i skoven. Hvilket vi har gjort mange gange dengang vi boede i jelling. Og han fulgte med hele vejen, lige luntende i hælene som han plejer -love men da vi kom hen til søen med ænder fløj en masse måger op og tror de skræmte ham, for han forsvandt :S
Vi gik længe og kaldte på ham, men han kom ikke frem og rendte og ledte efter ham men han var bare væk!!?? :?
Da jeg havde været til fitness igår gik jeg forbi der hvor han blev væk, og kaldte på ham men han kom stadig ikke. Regnede med at han selv ville finde hjem når han blev sulten eller kold, men han er stadig ikke hjemme og det var igår lidt over 15 han forsvandt
Hvad fanden gør jeg??
Skal ud og gå med hunden om lidt, og se om han kommer når jeg kalder.
Det sner rigtig meget lige nu, og det ligger sig. Pushka sidder og morer sig over snefnuggene der daler udenfor vinduet. Så smukt og fredfyldt…men det er bare svært at glædes over det når Chapper er væk
Ud og lede, og tag eventuelt lidt mad med, som han kender lugten af…Og så kald på ham, med rolig stemme så han ved du er der, og så evt sæt dig lidt ned i hans “højde” og så rysk lidt med den gode mad. Håber du finder ham.
Vi “tabte” engang Gimli i skoven, han plejer at gå tur sammen med os. Han var lige bag os, og pludselig var han væk. Vi gik hjem for at se om han selv var gået tilbage, men nej. Vi kunne heldigvis høre ham kalde på os, så vi fandt hinanden igen. Og han var i det område vi regnede os frem til vi ca havde “tabt” ham. Så det kan da være Chapper stadig er i området og leder efter dig?