Charlie flippede helt ud idag

Charlie har fået lov til at komme lidt ud igen. Selvfølgelig har han snor på og normalt er det ikke et problem men idag var det.

Jeg havde lige sat ham ud og pludselig flippede han totalt ud og forsøgte at komme væk. Jeg skyndte mig selvfølgelig ud og fik fat på ham inden han kunne komme til at skade sig selv samtidig med at jeg kiggede rundt for at finde ud af hvad der havde skræmt ham så meget.

Så hørte jeg lyden…klip klap klip klap klip klap…

Det var to heste som blev trukket ude på vores vej -høhø

Efter denne oplevelse har Charlie ikke ytret yderliger ønske om at komme ud igen.

Godt nok er man en meget modig mis, men selv modige misser kan altså blive bange :tihi:

NÅÅH stakkels Charlie…sikke et chok.
Her kommer også heste forbi med jævne mellemrum, men mine dyr er heldigvis vant til klip.klop-lyden…de sidder bare og gloer…og jeg er sikker på de tænker…sikke nogle stoooore misser :tihi:

Århh stakkels charlie :tihi::wehuu:

Nååå, lille Charlie-mus da.

:inlove::inlove::inlove::inlove:

Så er det nok ikke heste, du skal indlemme i hustanden i fremtiden, Birthe.

:s:S:S:S

[quote=Eva;167486]Nååå, lille Charlie-mus da.

:inlove::inlove::inlove::inlove:

Så er det nok ikke heste, du skal indlemme i hustanden i fremtiden, Birthe.

:s:S:S:S[/quote]

Tror jeg heller ikke Charlie ville sætte pris på. Det er i orden at de er på græsmarken overfor, men de skal altså ikke trampe ude på vejen for det er altså for farlig :tihi:

Ja sådanne hypper kan være farlige, bare spørg Leopold:)
Dengang jeg gik tur med ham, var han også ved at hoppe ud af sit plettede skind, da han så heste for første gang.
Jeg kan da godt forstå han blev bange, i hans verden siger dyr jo ikke noget når de går. Stakkels lille mis.
Knus Elin

:tihi::tihi::tihi::tihi: Nååå lille Charlie bassen, blev SÅ bange for de farlige pruheste:tihi: :ups:

[quote=Leopolds mor;167492]Ja sådanne hypper kan være farlige, bare spørg Leopold:)
Dengang jeg gik tur med ham, var han også ved at hoppe ud af sit plettede skind, da han så heste for første gang.
Jeg kan da godt forstå han blev bange, i hans verden siger dyr jo ikke noget når de går. Stakkels lille mis.
Knus Elin[/quote]

Jamen dog - så er der jo noget, den plettede frækkert har respekt for!

Anskaf et par halve kokosnødskaller og klip-klappe med dem, når han er på gale veje!

-høhø-høhø-høhø-høhø

Nåååååh :wehuu:Charlie-mand.
Det er da ikke til at vide, hvad den slags store dyr kan finde på…:S

Ak ja, selv det bedste fladsnude-temperament kan få en forskrækkelse. Men jeg er sikker på, at ‘moar’ kunne nusse ham til ro bagefter. Når man så er tilbage i hjemlige, trygge omgivelser, så er alt sikkert godt igen :kryds:

Nåååårh, det lille pus. Klart han blev forskrækket. Jeg er sikker på mine ville piske ind, hvis der kom sådan et par store heste forbi herude -høhø

Jeg forstår ham godt. . . .jeg er squ osse bange for heste :bebe: