Charlie igen igen

Jeg syntes bare han er dejlig -forelsket næsten en lille dukke

Han er virkelig vidunderlig -wehuu

Han er en krammebamse, er han. -kramer -love

Smukke Charlie - og så i en rød stol!

Han ved nok, hvordan han skal tage sig ud!

-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu

-wehuuJa…han er

smuk og dejlig.
Ham må du elske helt vildt.’

Kærlig hilsen
Mona[cat01.gif][cat01.gif]

Wauw, han ser dejlig ud. -wehuu -wehuu

Han er absolut en smuk sag, og hans stol klæder ham :smiley: -wehuu -wehuu -wehuu

Mors lækre og smukke model.:slight_smile:

Ja han er godt nok en dejlig dreng uanset baggrund

Han er virkelig blevet en super smuk perser basse-wehuu og se lige de poter-forelsket ihhh hvor får man lyst til at over kramme og kysse de poter:o

Mens Nanoq kigger væk, så skynder jeg mig at skrive, at ham Charlie han har altså ramt mig lige i hjertet!

Han er SKØN!

Sikken dejlig sofa pude :smiley:

Han er da også så smuk simpelthen - utrolig fiin. Han ser så dejlig blød ud

Birthe, er det mon dig, han ser så forelsket på?
Jeg er nemlig ikke i tvivl om, at du er det i ham -love
(og det kan jeg så godt forstå).

Jeg er så absolut forelsket i Charlie. Han har en personlighed der siger spar to til alt. Han er kærlig, hærlig, viser omsorg og så kan han være den mest møj irriterende kat der findes -forelsket

Jeg fatter stadig ikke at nogen kunne behandle ham på den måde de gjorde

Her er jeg vist gået glip af noget (ell. har glemt noget) - Har du et link til en tråd?

Ih han ligner en konge i sin røde stol -wehuu

Ja Birthe, måske kunne du skrive kort om, hvordan du fik dine dejlige dyr, ikke alle har været på Kattegalleriet tror jeg :slight_smile:

Charlies Historie

Vi puttede en annonce på kattegalleriet hvor vi søgten en sort perser og fik en henvendelse fra Charlies opdrætter som vidste at Charlies ejer søgte et nyt hjem til ham da hun ikke længere havde tid eller lyst til hans pelspleje. Ved henvendelsen fik vi at vide at Charlies pels trængte til en kærlig hånd men at det skulle være til at have med at gøre.

Min datter, som hentede ham var total målløs over den tilstand han var i. Hele pelsen var nærmest en stor klump og han kunne dårlig røre sig. Han kunne ikke engang hoppe op på en seng…så filteret var han. Med kendskab til Charlies pels vil jeg påstå at vi ikke taler om uger hvor han ikke var blevet friseret, nærmere mange måneder.

Min datter fik en tid ved dyrelægen allerede næste morgen og da jeg ankom kl 16 tog vi i fælleskab ned og hentede Charlie. Nøj hvor var han bare ynkelig og se på.


Som man kan se på billedet så er det taget samme dag som jeg hentede ham ved dyrelægen 14-02-08

Det viste sig hurtigt at Charlie var enorm kærligheds søgende. Han hoppede op af benet på os som en lille hund og førte vi hånden for hurtig ned mod ham for at ae ham undveg han hånden. Hvad det betyder kan jeg kun gisne om.

Charlie havde heller ikke nogen som helst afstands sans. Ville han hoppe op på en stol hoppede han enten ikke langt nok eller også hoppede han over. Det var bare så tydelig at hans pelstilstand ikke var opstået akut men kommet over meget meget lang tid.

Hans kløer var også utrolig lange, så lange at de gik under trædepuden. Der er ikke noget at sige til at han havde svært ved at gå.

Ejeren havde forøvrig endnu en perser gående som heller ikke så ud til at være i ret meget bedre stand end Charlie så min datter valgte at melde hende til dyrenes beskyttelse som lovede at kigge på sagen. Hun har dog aldrig fået en tilbagemelding fra dem selvom de lovede at holde hende opdateret.

Nååårh, hvor var det dejligt I tog jer af ham. -wehuu-wehuu
Tak for fortællingen. -thumbs
NB! DB, undlader kommentarer -tommelned

Hvor er han smuk
Hilsen Lisbeth