Charlie mit tågehorn

Når Charlie vil signalere at han gerne vil ud, ja så er det som at se denne tegneserie kat. Han hopper og danser, hyler, piver, triller og det hele i en ret høj tone.

I længden er det altså ret træls at høre på, så selvom vi har besluttet at han ikke må komme ud mere den dag, ja så overgiver vi os…går hen mod ham og hvad gør tossen så…

Gemmer sig under den nærmeste stol. Jamen ville han ikke ud? Vi kalder og kalder, meeeen Charlie bliver under sin stol. Hvad skulle det cirkus så til for lille Charlie. Nå men mor sætter sig igen, og to minutter senere samme cirkus Atter engang rejser jeg mig for at sætte ham ud og så sidder han pludselig lige så stille og ser spørgende på mig somom han vil sige…hvorfor tog det såååååå lang tid.

hehe… ja, sådan er det til tider…

Hehe det er da lidt sjovt at du opretter indlægget alligevel hihi

Jamen jeg kunne jo ikke slette det igen, så jeg må bare komme tilbage når jeg har fundet en anden måde at fortælle historien på -tihi

LOL

Jeg troede lige jeg skulle se noget hylende sjovt - så må vi håbe det der gif snart virker -rofl

Du skal bare fjerne det sidste thump og så sætte det imellem img -høhø

Jubiiii kom med histrorien GGGG

hophophop

så er der historie på -tihi

Ha ha, altså jeg tror bare han vil du skal have en smule motion og ellers ikke lave andet end tage dig af ham og hans idéer -høhø-høhø

Fnis… skøre dreng

LOOOOOOOL Charlie altså -tihi

Ja det tror jeg også. -tihi

Igår tog jeg Charlie i snoren og gik en tur. Det gik helt fint, og Charlie var i hopla humør indtil han stod med front mod poolen. Så kan det nok være at bremsen blev slået i og bakgearet blev fundet frem.

Tror den vandskål var lige lidt i overstørrelse for Charlie -tihi