Charlie og Bailey

:wehuu:

Lidt flere :stuck_out_tongue:

:hjerte:dejlige drenge:hjerte:

Smukke misser :wehuu::wehuu:
Hilsen Lisbeth

Uha hvor er de smukke :iloveyou:

Smukke, smukke drenge.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Nicole - tilstå det så, du er lidt forelsket i de knægte :hjerte::hjerte:

[quote=Eva;431015]Smukke, smukke drenge.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Nicole - tilstå det så, du er lidt forelsket i de knægte :hjerte::hjerte:[/quote]
Tilstår gerne… jeg er meget forelsket i dem! :ups::hjerte:
De er SÅ dejlige - og jeg er så glad for at vi fik kat(te), og så endda også nr. 2.

Charlie er blevet helt rolig og hviler mere i sig selv efter vi har fået Bailey :inlove:

Lidt mistænkeligt synes nogen i familien dog det er at de har samme navne som lokal “diskotek” og lokal værtshus her i byen… :tihi: Men det er altså IKKE os som har navngivet dem, vi har bare beholdt deres navne… -engel

Og tak til alle jer andre også, for jeres søde beskeder om mine to dejlige og smukke drenge!
:wehuu:

Hvorfor ligge sig et af de andre steder med masse af plads, når hængekøjen bare ER den bedste? :tihi:
Vi skal måske have fat i en hængekøje mere…

sådan et par søde misser…lad em bare ligge i ske…mine elsker også at putte tæt med hinanden

intet flov i at elske sine kattekræ…det gør vi vel allesammen herinde

[quote=haneben;431088]sådan et par søde misser…lad em bare ligge i ske…mine elsker også at putte tæt med hinanden

intet flov i at elske sine kattekræ…det gør vi vel allesammen herinde[/quote]
Det er også bare rigtig dejligt at se dem ligge og putte sammen :wehuu:
Kan bare ikke lade vær med at grine af Charlies hud som flyder udover hængekøjens kant… :tihi:

Og det er rart at være herinde hos alle jer andre kattegale, her kan man være helt tosset og forelsket i sine katte, og bare være som alle andre - uden at være underlig… :cool::inlove:

Sikke nogle dejlige misse drenge :wehuu:

Undskyld al min billedspam i aften :ups: - her er sidste billede for i aften :inlove:

Hvor ser de dejlige ud dine 2 drenge:wehuu::wehuu:

Skønne billeder og skønne misser. Ikke helt uden grund at burmesere bliver kaldt bunkekatte.

Mine 5 ligger som regel også altid i en stor bunke sammen selvom de har massere af sovepladser rundt omkring

nårhhhhh hvor er de bare dejlige

Tak for alle de søde ord - det varmer :hjerte::slight_smile:

De er søde sammen! :slight_smile:

hvor er det et par flotte drenge!!! :wehuu:

[quote=Garfield.;431071]De er SÅ dejlige - og jeg er så glad for at vi fik kat(te), og så endda også nr. 2.
[/quote]
Den tåler fremhævelse :slight_smile: Faktisk burde det udgives på plakat, for hvor har jeg hørt det mange gange fra nye killingeejere :ok:
Kan i øvrigt mere end godt forstå din kærlighed, det ser ud til at være et par super søde drenge!
VH
Susanne

[quote=Susanne W;431184]Den tåler fremhævelse :slight_smile: Faktisk burde det udgives på plakat, for hvor har jeg hørt det mange gange fra nye killingeejere :ok:
Kan i øvrigt mere end godt forstå din kærlighed, det ser ud til at være et par super søde drenge!
VH
Susanne[/quote]

Jeg var jo ellers også sådan en som ikke ville have to katte - men efter 2 måneder ca. blev det simpelthen bare FOR besværligt og anstrengende med kun Charlie. Han begyndte at gå og miave rigtig meget. Når vi sad stille i sofaen fx så var det okay, for så kunne han jo bare ligge sig hos os - men så snart vi rejste sig og begyndte at lave noget, så gik han rastløs rundt og miavede. Og han kaldte på at han gerne ville ud (dette var dog kun en gang i ugen det skete) osv., fra første dag vi fik Bailey hjem holdt Charlies miaven op - og interessen for at komme ud er fuldstændig forsvundet. Så de kommer heller ikke ud mere, nu er de 100% indekatte.

Og det var så meget mere besværligt med én kat end det er med to - jeg havde ellers forstillet mig det omvendt. Så jeg er rigtig glad for at vi valgte at få Bailey, det har virkelig gjort noget godt for Charlie - han er mere rolig og hviler mere i sig selv. Og min dårlige samvittighed over at tage i skole og på arbejde mens Charlie var derhjemme alene er forsvundet, for nu har han jo Bailey :inlove:

Så jeg er også blevet omvendt - jeg er 110% tilhænger af at man får minimum 2 katte nu. Det ér bare det bedste - de kan give hinanden noget som vi ikke kan :hjerte: