Charlotte D

Ja, så må jeg vel også hellere præsentere mig ordentligt.

Hedder jo åbenlyst Charlotte, bor på Østerbro, KBH. Altså en ægte kjøvenhavnersnude, for alle jer jyder -uha [bigloony]

Er alenemor til mine 2 drenge på snart 8 og 11, som helt klart holder mig beskæftiget -bleg

Derudover har jeg jo så min NFO Aslan, som er 1 år, og min blanding Felix, som også er et år.

Jeg arbejder som sekretær på revisionskontor, ikke verdens mest spændende job, men har verdens bedste chef, så det kompenserer…

Glæder mig voldsomt til denne side er færdig, så vi rigtig kan hygge, og jeg kan lære en masse af dem, der ved mere end mig (og dem er der nok en del af).

Hej Charlotte -love

Kæmpe velkommen, og vi glæder os også, til at lege med dig herinde -gruppekram

SKØØØØØØØNT at se dig herinde også :wink:

-bananer

[smilie=hate-tunz.gif] Velkommen, Charlotte. Dejligt at se dig her også [smilie=hate-bravo.gif]

Nu skal der hygges -bananer

Hejsa -ballon

Hej Charlotte

Ihh ja jeg har mange planer GG

Velkommen til søde du. Vi får jo snart fornøjelsen af hinanden en hel weekend, så vi skal nok få lært hinanden at kende hurtigt… det ser jeg frem til.

Kh Annette

Velkommen Charlotte [smilie=hate-smile.gif]

dejligt at se dig herinde…

Velkommen Charlotte… din kjøvenhavnersnude [smilie=hate-tunz.gif] -høhø

Velkommen Charlotte. Jeg kender godt til det tørre job, det er at arbejde med regnskaber. Har selv gjort det i 20 år … indtil jeg sagde op for at arbejde med mennesker istedet. Glæder mig til at følge dig herinde.

Velkommen Charlotte [oregonian_bear9.gif]

Hej Charlotte, hvor er det også godt at du er herinde

Hej med dig Charlotte dejligt at sedig herinde

Hey Charlotte

dig havde jeg nær overset -toshy

Dejligt du er med i vores lille kattegale paradis… [bigloony]

Glæder mig til at hygge med dig i debatterne -hop

Knus og mange -pote krammere

velkommen til -blomst

Hej
Også velkommen fra mig -velkommen