Charlotte - Yoon Coon

Hej Alle -handshake

Jeg vil da lige præsentere mig selv -what

Jeg er blevet guidet herind af en opdrættervenninde…og har så i nogle dage fulgt lidt med på sidelinien, men pludselig var der nogle emner her inde der fangede min interesse om har jo så derfor tilmeldt mig :slight_smile:

Jeg hedder Charlotte og har en MCO opdræt sammen emd Cliff -der godt nok først er kommet til i starten af i år, men han har accepteret opdrætterlivet og er her dælme endnu -tak

Udover kattene har vi en dejlig hund af ældre årgang, men sød og frisk er hun og deltager flittigt i kattepasningen -lovelove -hund

For de nysgerrig er der masser af billeder på hjemmesiden -love

Hilsner
Charlotte

Hejsa og -velkommen til kattegale :slight_smile: håber du får nogen gode stunder herinde

Hej
Også velkommen fra mig -velkommen
Men vi har skam et galleri herinde, så vi vil da gerne se billeder her også :stuck_out_tongue:

Velkommen herind -velkommen

-velkommen :smiley:

hej og velkommen til -velkommen

Hej Charlotte -velkommen

Dejligt at se dig her hos os Kattegale -joker

-velkommen [bigloony]

Takker for velkomsten -balloons -neje

Denise…der skal nok komme billeder hen af vejen -foto

Nåååååååå. . . . så kom du [bigloony] -velkommen til

Her er ret så hyggeligt, og jeg tror det falder i din smag - selvom vi til tider er splitter gale -xxrotflmao

Velkommen her inde hos os andre kattegale…

-velkommen har til KatteGale. Jeg håber, du vil nyde selskabet -velkommen

-velkommen jeg håber at du kommer til at hygge dig rigtig meget herinde

Hej Charlotte.

Velkommen til De KatteGALE -velkommen

-blomst

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:
Hey Potte
Har du virkeligt ikke andet at lave -nananana -nananana -nananana -nananana -nananana
Nå men på en måde hjerteligt velkommen. Glæder mig til nogen af dine spændende indlæg.
Klap, misserne.
Kærlig Hilsen Pia -hahaha -hahaha -hahaha -hahaha -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Hej og velkommen til -velkommen

Åh nej kan man da aldrig slippe for dig -høhø I just kidding - -velkommen herind til - er selv ret ny :stuck_out_tongue:

Du ved da jeg keder mig…mindst lige så tit som du gør -nananana -rækkermegatunge

Nope, jeg er blevet informeret om du skal holdes i kort snor -LOL -LOL

Tusind tak til jer alle for velkomsten -HUG

God dammit -skadefryd man må da heller aller noget -hahaha