Chat iaften kl 20 ca

Hvem har lyst?

Jeg skal nok kigge ind…men der skal også syes nullerputsenge :tihi: for der er jo studiekredsmøde imorgen.
Har bagt kage til hele forsamlingen…skal vist have mailet Lone, så hun ikke går ud og køber kage

Hvor er der en chat ?:ups::ups:

I menulinjen for oven - fjerde punkt fra højre :slight_smile:

Ahhh der! Tak :smiley:

Der er ik nogen derinde :frowning:

Jeg har desværre meget svært ved at nå det til kl 20, jeg er 4 timer bag jer andre for tiden, så før jeg står op efter nattevagt og får trænet og spist og den slags, så er klokken nærmest lidt over midnat i DK

Eiiiii… hvad med i aften??

Jeg kan måske nå derind inden jeg skal til noget kursus :smiley:

Jamen i aften er der jo sæsonpremiere på CSI NY…kan jeg virkelig lave to ting på en gang :?..det må vise sig :stuck_out_tongue:

Jeg ved aldrig på forhånd om jeg har tid/lyst, men jeg er somme tider hoppet på, hvis jeg har set tråden om det, når jeg sidder her om aftenen :slight_smile:

Jeg kan desværre ikke i aften. Jeg skal arbejde i ungdomsklubben til kl 22.

Jeg kigger heller ikke ind, for bilen er lige fyldt med nullerputsenge, burgardin og hittekatteting-og sager :tihi:
Det er ligefør den er sunket i knæ, hvis en bil da kan det :ups: det er i hvert tilfælde lavprofildæk den har på lige nu.
nu mangler jeg bare de små poser med kyllesmagsprøver og den hjemmebagte kage at få plads til i bilen -fin og så er det i bad og afsted til Herningstrup :wehu:hvor vi rigtig skal hygge :thumbup:

Det har jeg aldrig prøvet :S

Skriver man til èn bestemt??
Kan alle se det man skriver?
Ne…j det kan jeg vist ikke finde ud af. :plask:
Jeg må hellere tage en dukkert
for at klare hjernen :slight_smile:

Og så kravler jeg hen under min sten igen…

Kærlig hilsen
Mona

[quote=Mona Jensen;141009]Det har jeg aldrig prøvet :S

Skriver man til èn bestemt??
Kan alle se det man skriver?
Ne…j det kan jeg vist ikke finde ud af. :plask:
Jeg må hellere tage en dukkert
for at klare hjernen :slight_smile:

Kærlig hilsen
Mona[/quote]

Selvfølgelig kan du finde ud af det :slight_smile:
Du skriver til alle medmindre du trykker på en bestemt persons navn og så vælger at skrive privat…det er hyggeligt, så kom og kig :slight_smile: Du kan jo altid løbe skrigende bort :tihi:

Mona hvis du går ind i chatten nu, så er jeg derinde, så kan du prøve det af før alle de andre kommer :slight_smile:

Jeg er påååååååååååååååååååååååååååå :smiley:

Vi er en ordentlig flok derinde og det er bare råhygge, kig endelig ind :smiley: