Cherry 9 måneder

Min smukke dreng er ved at blive voksen. :hjerte: Jeg synes selv jeg har været ret heldig med ham, hvad synes I?

Sikke en smuk stribedreng … :wehuu:

Ham har du helt sikkert været heldig med :smiley:

Uuuuhhhh så lækker han er! Ham har du bestemt været heldig med! Er det ham du snakkede om i Albertslund/TICA tråden??

Ja, det er Cherry jeg har meldt til Tica showet, dog kun lørdag :slight_smile:

[QUOTE=DK Thomani;558728]Min smukke dreng er ved at blive voksen. :hjerte: Jeg synes selv jeg har været ret heldig med ham, hvad synes I?


[/QUOTE]

Hvor ser han lækker ud. Pletskud! -kramer

Jeg regner med at komme lørdag, jeg skal bare lige have det til at gå op i en højere enhed med aftensmad og koncert om aftenen. Mon man skulle lægge penge til side til pizza den dag…??

Annie han er simpelthen bare sååååå smuk, skøn og lækker :wehuu:
Og sikke en super profil han har :ok:
Super skønne billeder du har fået taget af ham :hjerte::inlove::hjerte:

Jamen, hvad er der at sige, Annie. Han er gudeskøn at skue - og den blå himmel ligeså. Dejlige billeder. :slight_smile:

Jo, han er dejlig :hjerte:

Flotte billeder :ok:

Lørdag skal han udstilles… søndag skal han hjem til mig og bo… og mandag skal han til Dr Dyr og have fjernet lidt overflødigt tingeltangel ved bagdelen…

Ikk’ Annie :stuck_out_tongue:

Damn… han er altså blevet pæn!

Jo Annie, han er en smuksak :slight_smile:

Han er da helt fantastisk dejlig :slight_smile:

MUMS - jo han er godt nok lækker! :hjertehop: Og sikke fantastiske billeder!!

Han er rigtig lækker, Annie - og det siger jeg ikke ofte om Skovkatte! :slight_smile:

Tusind tak for de søde ord allesammen :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;558911]Lørdag skal han udstilles… søndag skal han hjem til mig og bo… og mandag skal han til Dr Dyr og have fjernet lidt overflødigt tingeltangel ved bagdelen…

Ikk’ Annie :stuck_out_tongue:
[/QUOTE]

For første gang mangler jeg en uenig knap! :høhø:

Han er en smuksak :hjerte: han er da tilmeldt i næste weekend ikk???

Jo, han kommer på lørdag :slight_smile:

Åhhrrr, han er da lige til at kysse og kramme :hjerte:

:besvimer::hjerte::besvimer::hjerte::besvimer::hjerte::besvimer::hjerte::besvimer::hjerte::besvimer::hjerte::besvimer::hjerte::besvimer::hjerte::besvimer::hjerte::besvimer::hjerte::besvimer::hjerte::besvimer::hjerte::besvimer::hjerte::besvimer::hjerte::besvimer:
Andet har jeg ikke at sige…

Jeg er faktisk så facineret af ham, at jeg allerede har besluttet at når jeg engang skal have min næste norske skovkat, skal jeg på udkig efter én der ligner ham. :cool2:

Hvor er han fin :wehuu:
Hilsen Lisbeth