Chili bliver så fin

D. 1 december overtog vi Chili, som er Ziza’s kuldsøster, fra hendes tidligere ejer.

Chili (MCO) som på det tidspunkt var lidt over et år gammel, vejede 2,5 kg og var mager, forpjusket, havde øjenbetændelse og var en utryg lille tøs.
Ifølge hendes tidligere ejer var hun ikke kælen, puttede aldrig ved hende eller kom og ville kæle.

I dag vejer Chili 4 kg!!! Hendes pels skinner og er ikke længere så forpjusket. Hun er tryg. Spinner højlydt og ælter os så snart hun øjner chancen for det. Hun er en glad lille legesyg tot, som sover hos mor HVER eneste nat. Hun kommer tit og skal kæles og vi må aldrig gå på toilettet uden hende.

Jeg er så stolt og glad for at se hvordan den lille stakkel har udviklet sig og er blevet en harmonisk og kærlig kat og jeg elsker hende præcis så højt som jeg elsker Ziza, på trods af at jeg ikke har haft hende mere end 5 mdr. -rul

Hvor er det skøn læsning Annette -weee -weee -weee

Kan godt forstå du er glad… og stolt -bravo

det er bare skønt at høre, der findes ikke noget bedre end når alt det man gør for sine katte bare bærer frugt, det gør en så glad

Hvor lyder det bare super dejligt… Tillykke med at misserne trives så godt hos dig.

Stort Kram Sinegry -HUG

åhh Annette har du ikke lidt mere i den retning du kan prale af - det er sådan noget der kan redde hele min dag…

jeg bliver bare så happy når jeg læser den slags… jeg kan slet ikke rumme det…

kender følelsen… tog selv en forpjusket strejfer der var fræk som en slagterhund til mig … jeg var 13 - og han valgte mig må man sige… han trængte ind i huset (gud ved hvordan) og lagde sig i min seng og nægtede at flytte sig…

da han havde gjort det 5 gange satte jeg min vilje igennem hos min mor og fik ham… han blev verdens skønneste kat da vi fik snip-snippet ham og givet ham loppe- og ormekur

Han bor hos mine forældre den dag i dag