Chili-spam

Ih, hvor dejligt med en lille ny misser i hjemmet :slight_smile:
hun er sød at se på. Jeg har ikke fulgt helt med, hvor har du hende fra?

[QUOTE=Sussi;931662]Ih, hvor dejligt med en lille ny misser i hjemmet :slight_smile:
hun er sød at se på. Jeg har ikke fulgt helt med, hvor har du hende fra?[/QUOTE]

Hun er fra Inges Kattehjem. Jeg hentede hende sidste søndag :slight_smile:

Det anede jeg godt :slight_smile: Det var vidst godt jeg ikke havde tid til at køre forbi Inges kattehjem - det er svært ikke at tage en misling med hjem derfra.

Hun er godt nok fin - og jeg kan sagtens forestille mig, at sådan en bette rødhåret ting kan give drengene kam til sit hår :slight_smile:
VH
Susanne

Haha, ja det er farligt. Det var heller ikke helt planlagt, at jeg skulle have en kat med hjem lige i søndag. Jeg skulle bare lige kigge først :ups:

[QUOTE=Susanne W;931808]Hun er godt nok fin - og jeg kan sagtens forestille mig, at sådan en bette rødhåret ting kan give drengene kam til sit hår :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Tak, Susanne. Og ja, DET kan hun! Hun er samtidig helt upåvirket af, at de ikke nødvendigvis har lyst til at blive redt :høhø:

Tak, Winnie. Ja, hun bliver jo nok en lille prinsesse herhjemme mellem alle drengene. Jeg håber, de også ender med at se hende som sådan én i stedet for et farligt monster, der bare er ude på at ÆDE DEM! :høhø:

Hun er helt fantastisk nuttet Ingrid! og smuk! Stort tillykke med hende :slight_smile:

:smelter:hvor er hun bare en fin prinsesse

Tak, Elisabeth. Selv om der var andre årsager til, at jeg valgte en hunkat, må jeg indrømme, at jeg har savnet lidt at have sådan én i huset :hjerte:

Tak, Mette. Hun skal nok blive en rigtig lille prinsesse - inklusive prinsessenykker. Hun mener allerede, det er hende, der regerer her i huset :slight_smile:

Nuuuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiii Ingrid. Jeg har først lige set billederne nu. I guuuuuuuuuder hvor er hun bare lækker :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Hvor er hun sød :hjerte:

Og nu bliver jeg da nødt til at vaske mit Petfun, an jeg se :ups:

Jeg stemmer også for flere billeder!!!

Jah, det er hun :hjerte: Og det er så skønt at have en killing igen - med alt, hvad det indebærer :høhø:

[QUOTE=Charlotte Oeh.;934695]Hvor er hun sød :hjerte:

Og nu bliver jeg da nødt til at vaske mit Petfun, an jeg se :ups:[/QUOTE]

Tak, Charlotte :slight_smile: Mht. PetFun - det er vist lyset, der snyder, hvis det er, fordi du synes, mit ser hvidt ud. Det gør det ikke i virkeligheden. Det trænger nemlig alvorligt til en vask!

Jeg har faktisk taget nogle i dag. Så hvis jeg ellers kan finde kablet til mit kamera (har kun brugt mobilen i lang tid), så kan det jo også være, jeg får dem lagt ind :slight_smile:

Hun ser SÅ dejlig ud :hjerte:

Ja det gør hun nemlig.

Men Ingrid, hvor bliver de billeder af :venter:
Det er altså længe siden vi har set hende, og du har fortalt du har taget nye billeder :kattedans:

Så fandt jeg ledningen :slight_smile:

Skrivebordet og computeren skal udforskes:

Yeah! Ledninger :thumbup:

Hmm, en mus, siger du :gruble: Den må vist være død :S

Læshest - øh, kat :tihi: (Se lige de små fusser :hjerte::hjerte:)

Ikke verdens bedste billede, men der kommunikeres på kattesprog her:

Yay, billeder af Chili-musen… :wehu:

Hvor er det altså bare en nuser forfus hun har der.

Hun er altså en skøn misser…hun minder om min Josephine’s farver :hjerte:

Jeg ved ikke om du har skrevet det herinde, men jeg tænker på…
Ved du noget om hendes fortid?
Er hun en “smidt væk mis” eller hvordan er hun kommet til kattehjemmet?

Hun er sød - men det er tortier jo!