Christa har nået 1000 indlæg

hej alle

Så har Christa http://www.kattegale.dk/forum/member.php?u=2688 nået de 1000 indlæg her på kattegale og derfor skal hun have sit tilnavn, men hvad skal vi dog finde på til Christa. kom med en masse gode forslag, Christa har selv mulighed for at komme med indput til de forskellige navne ved at give oplysninger og hints om hende selv.
de næste 8 dage kan i finde på navne til Christa, dvs til den 5 feb 2015. Christa kan i den periode gøre indsigelser hvis der er navne hun ikke bryder sig om. dernæst vil der blive lavet en afstemning som løber til den 13 feb 2015.

Fødselsdato 03-08-89 (25)

Om Christa

Hvilken race eller racer har du?:Hellig Birma, Maine Coon

Hvor mange katte har du?:2

Er du opdrætter?:Nej

Hvad hedder dit stamnavn?:-

Når jeg ikke er kattegal::Jamen, det er jeg hele tiden bare spørg mine venner :stuck_out_tongue:

Her bor jeg!:Amager

Beskæftigelse:Jeg er Laborantpraktikant hos Novo Nordisk

Christas dejlige bimse hedder Conrad, og den seje mco hedder Randolf :slight_smile:

Og så er hun køn, sød og hjælpsom. :ok:

Er desværre elendig til tilnavne, bogstavrim og alt det der, så kan ikke hjælpe mere.

(s)køn laboratorierotte med kattehår på kitlen

Haha Lykke, den var faktisk ikke helt ved siden af eftersom jeg skal arbejde med laboratorierotter hos Novo og altid har kattehår på mit tøj :smiley:

Men ja, hvad skal jeg dog fortælle om mig selv…:slight_smile:

Som skrevet i min profil har jeg Randolf og Conrad og er laborantpraktikant. Jeg bor på Amager sammen med min kæreste gennem 8 år og så eeeeeeelsker jeg lakrids :stuck_out_tongue:

Kattene er min hobby, men udover det elsker jeg rockmusik, det kan altid give mig en masse energi og godt humør :slight_smile:

Og så er jeg tydeligvis ideforladt, for jeg kan ikke komme på mere at skrive om migselv lige nu :stuck_out_tongue:

Idéforladt laboratorierotte med…

Nej, pjat :slight_smile: Men det er sikkert godt nok, du ikke kan komme på mere. Ellers ender navnet jo med at fylde to linjer :stuck_out_tongue:

Laboratorierotte hungrene efter lakrids

Kattetosse med rotter og lakrids i lommerne

Lækker laboratorierotte liker lakrids

Laboratorierotte med rock i pelsen og lakrids i lommerne

Spiser lakrids på trods af kattehår

Danser med Rotter

:tihi:

Rotter i hænderne og lakrids mellem tæerne

katterockende kittelrotte med hang til lakrids

så er afstemningen om Christa´s tilnavn sat igang
desværre en dag for tidlig, men mon ikke det går, den får bare en dag længere i afstemningen

Christa hvilken en foretrækker du? :slight_smile:

Rotter i hænderne og lakrids mellem tæerne[/QUOTE]

Rotter i hænderne og lakrids mellem tænderne.

Så rimer det :smiley:

[QUOTE=PivC;1228290]Rotter i hænderne og lakrids mellem tænderne.

Så rimer det :D[/QUOTE]

Det lyder også som en lækrere slags lakrids:tihi:

Jeg synes nr 1, 3 og den sidste er de bedste :slight_smile:

Tak, så fik jeg også sat min stemme :slight_smile: