Citere

Jeg vil gerne hjælpes med hvordan man multicitere, jeg kan bare ikke hitte ud af det :dokdok:

Tryk på multicitat knappen ud for alle de indlæg du vil citere. Tryk derefter på svar på tråd :slight_smile:

Multiciter: Alleryderst på den grålige linie som kanter et indlæg er der to runde dimser (jeg tror det skal forestille hoveder?) Det er multiciterknappen… tryk på den udfor de indlæg du vil multicitere og tryk så på Svar med citat knappen… Så kommer indlæggene med i dit indlæg…

Vil du dele et givent indlæg op i flere dele skal du bruge Quoteknappen… Dvs naturligvis skal du først trykke Svar med citat, for at få det du vil citere fra med i dit indlæg…
Når du så har det, så begynder du at dele indlægget op i de dele du vil citere og svare på… Marker hver del og tryk så på Quote, der er den lilleikon, som minder om en sky yderst til højre ovenover skrivefeltet (det er faktisk en tekstboble) - det du vil citerre er nu markeret af quote tags… skriv din ommentar helt almndelige bagefterr afsnittet og marker denæst det næste afsnt med quotetags inden du svarer på det…
Det er ikke så særligt kompliceret… jeg fik lært det :wink:

Åhhhh tak skal I ha’, jeg har kun haft trykket på den knap en gang, så forstår jeg bedre det ikke fungere :ups: