CK på TV3

Jeg tror det er CK der er i TV3 lige nu…politiet kalder hende i hvertfald for Charlotte…omtalte hende som en gammel kending, der tidl har haft forbud mod at holde katte og nu har hun slået sig på heste

:brist: :brist:

Stakkels hunde !!!

Hvordan har nogen hjerte til at behandle et levende væsen på den måde !!!

:brist: :brist:

Det skulle ikke undre mig, det var det skrækkelige kvindemenneske. Findes der et link til udsendelsen. OM jeg fatten den vattede måde myndighederne fortsat behandler dyremishandlere på. Politiet kan fisme godt finde ud af at give bøder og fælgselsdomme i mange andre hensseender, men når det gælder levende individer så virker det ofte som om de der mishandler dyrene kommer i første række. Et individ der beviseligt har misrøgtet dyr og har flere domme for samme overtrædelse, skal ikke have lov at have dyr…nogensinde. Beviserne er der jo iform af dommene. Politiet og vore dommere er nogle vatnisser

Det var på TV3 og udsendelsen hedder “Aktionen”…CK var med i de første 5 minutter…en hest med et sygt øje.

Håber mange nu har set hendes udseende så de kan trække sig inden de bliver snydt. Ufatteligt det forfærdelige menneske stadig får lov, og ufatteligt nogen ikke for længst har taget snyderierne i egen hånd. Selvtægt er ikke vejen frem, men det klientel hun ofte begår sig iblandt, så er det faktisk utroligt nogen ikke har taget sagen i egen hånd.

Der er mange der aldrig lærer det. At man ikke skal købe syge eller svækkede dyr…men herinde kommer jo også nye brugere, der har købt en syg killing “vi synes, det var så synd for den, så vi købte den”…åh ja åh ja.

Det er jo det hun ved…at folk får ondt at dyrene og så lukrerer hun på deres følelser, for hun har ingen. Dét hun gør er faktisk dobbelt grimt og kriminelt, for hun misrøgter dyrene og ved hun kan komme af med dem enten ved at snyde eller appellerer til folks for gode hjerter. Mange glemmer at tænke når de ser sådan en bette misrøgtet skabning og andre igen glemmer hvad de får med hjem af problemer. OG…så ville det hjælpe hvis vore myndigheder tog en anmeldelse alvorlig når man havde overtaget et sådant bette misrøgtet kræ. Folk vil ofte snydes og det ved psykopater som CK. Det er gangske og aldeles bevidst dèt hun gør.