Cleo hos felicious

så kom mine billeder også !:rock::wehuu:

hov - det sidste er der to gange - havde glemt det både var der i web og tryk kvalitet

Smukke billeder og fantastisk valg af baggrund til hende :hjerte::hjerte::hjerte:

Hun er bare SÅ smuk!!! :uha: :besvimer:

Alle billederne er vildt gode, men især det sidste, synes jeg. :hjerte:

WOW!!

Dejlige billeder…

Hvor er hun bare smuk:wehuu:

er også meget glad for det sidste- der viser hun sig perfekt for en ori, så man kan se den lange hale, den lange krop, de elegante ben, ørerne, øjnene - ja det hele !

Hvor er hun dog skøn! :wehuu::hjerte:

Sikke nogle smukke billeder. Wauw!

Skønne billeder af en smuk, smuk kat :hjerte:
Susanne (Felicious) kan bare det der.

Rigtig gode billeder! :thumbup::hjerte:

Det ér altså nogle super flotte billeder du har fået taget af hende!!

/Mette

Sikke en lækker hvid mis, rigtig gode billeder

Åh, hvor er hun flot! :love: Foreign White siamesere er ikke ret udbredte, vel? Jeg synes det er meget sjældent man ser dem, desværre… :øhmm:

nope. jeg har en, itzy bitzy har en og så har/havde (pinligt kan pt ikke huske om den lever) anne k en (langhår?)
det er dem jeg på stående fod ved af. der er nok et par stykker mere derude men ikke mange.

og takker

[quote=kira v;406669]nope. jeg har en, itzy bitzy har en og så har/havde (pinligt kan pt ikke huske om den lever) anne k en (langhår?)
det er dem jeg på stående fod ved af. der er nok et par stykker mere derude men ikke mange.

og takker[/quote]
Selv tak :slight_smile:

Det er egentlig synd at de er så få. Ved du hvorfor? Er de sværere at “lave” end andre siamesere - eller er interessen bare mindre?
Jeg kunne ha’ fået en Foreign White pige forærende for mange år siden. Men vi havde ikke kat, vidste ingenting, og hun var fertil og urenlig og lidt ustabil. Så vi turde ikke. Idag ville jeg måske turde, fordi jeg ville ha’ en ide om, hvordan jeg skulle gribe det an (hun ville være blevet neutraliseret som det første). Men timingen var forkert. Tjah.

:wehuu: wow nogle lækre billeder af en smuk kat -love

Så gode billeder, og sikke en smuk dame :ilove:

Er hun hvid ORI?

[quote=PiaH;406692]Så gode billeder, og sikke en smuk dame :ilove:

Er hun hvid ORI?[/quote]

Hvid siameser, kaldet Foreign White :slight_smile: En hvid orientaler må vel ha’ grønne øjne, som andre ori’er?

Suk, altså… :wehuu:

[quote=Ann R;406709]Hvid siameser, kaldet Foreign White :slight_smile:

Suk, altså… :wehuu:[/quote]

Tak Ann, hvar i tvilv om det var en Siameser.