Colorado og Louisiana 11 uger

Montana gad ikke, hun sov under sin mor:tihi:

Det bliver helt mærkeligt, når de flytter om lidt… Montana den 18. oktober, Colorado den 21. oktober og Louisiana den 29. oktober. :pote::pote::pote:

Er de afsat allesammen? :slight_smile:

De er søøøøde!

Jeg er stadig helt skudt i Lousiana, hvor har hun altså et skønt ansigt :wehuu:
Lidt trist er det dog at vide hun snart er væk og så ser vi ikke flere billeder af smuksakkerne. Men det er godt du har fundet gode hjem til dem alle.

Kære små :slight_smile: I skulle ikke beholde en selv? :slight_smile:

Nuurh hvor er de søde:love2::love2: godt de er afsat allesammen :tihi:

Tak - ja de er afsat lige pludselig gik det stærkt. En hundeven kom på besøg for at sludre hunde i går, og faldt for Louisiana og omvendt, så nu er hun meget spændt på at skulle føre dem sammen, men de harfør boet sammen med en herlig rød Norsk Skovkat, så både hund og kat kender den anden art. Det var helt uventet:-)

Og i dag var der købere til Colorado her - de har haft siamesere i mange år - den sidste blev 15 år - og de har to frække bengal. De ville gerne have en siameser igen, og da jeg havde sat dem på Gul&Gratis under Siameser, fordi jeg ikke kunne vælge Snowshoe:tihi: Så opdagede de Colorado og faldt pladask for ham. Han storcharmede dem og nu skal han bo hos dem.

Vi skal beholde Montana det skarn! Hun er for fræk til at sælge, så vi har besluttet at hende må vi hellere beholde selv, for ikke at ødelægge racens ry! :muhaha::tihi::tihi:

Hun skal bo hos Mogens og Elin. Og hun ER slem - da der var fotograf her forleden, sprang hun op og rev hans ene hånd i leg… Sådan en kat er lige Mogens og Elin - jeg er mere til Fies type:gruble::cool:

Helle - Ah okay, det var så bare der hun skulle flytte hen :slight_smile:

Ja hun blir i familien:-) Vi håber hun skal parres med âlskada Lillebror i Sverige.

Hvor er de skønne. Jeg kan slet ikke stå for Colorados “overskæg”, synes det er så sødt :tihi:

http://www.youtube.com/user/thecattraining

Hvor er de fine Helle! Hvor er det bare fedt at i tog den change! Utroligt så hurtigt de bliver klar til at flytte hjemmefra!

Ih de bli’r altså dejligere og dejligere! Du må få de nye ejere til at melde sig in her så vi kan blive ved med at følge dem! Det burde faktisk indføres i købskontrakterne :wink: At folk skulle være medlem af KG L

Jeg tænkte nok vi skulle have den frækkeste af de små banditter.
Når og hvis engang jeg lærer at putte billeder herind, så skal jeg nok opdatere på Montana og alle hendes skarnsstreger, og tro mig, hvis hun ligner sin far, så bliver det ikke så få.
Knus Elin

De vokser sig kønnere og kønnere. :hjerte::hjerte::hjerte: Selv ham fyren med den skæve moustache… :smiley:

Ja selv overskægget er vokset:-)

Louisianas nye ejer kommer lørdag til nus, så der kan I overtale hende til kattegale.dk :slight_smile:

Vi planlægger nyt kuld efter samme forældredyr i foråret. Det bliver de tos sidste sammen. Så skal de pensiones, de to 3-årige gamle fertile hatte-katte:-)

Ps Ja Elin vandt Montana - det slap jeg let om med LOL

Neeeej hun ER sød - hun er bare MEGET frækkere end de andre - det kan I der kommer lørdag se og mærke - mærke fordi hun springer på ens ben…!

:slight_smile:

Orv…det ser ud som om Louisiana smiler på et af billederne…:hjerte:

Ja Mona Lisa på Louisiana museeet:-) Det underfundige smil