Conda den store farlige slange

Så har “slangetæmmeren” Lucas været her, så der er lidt nye billeder af hugormen :tihi:

Sikke et flot mønster…men den er også liiiiidt uhyggelig ;0)

Den ser rigtig flot ud, men jeg er såååå bange for sådan nogle, ja, selv en regnorm er jeg bange for :tihi:

He he ja min datter er osse overbevist om at Conda vil æde Lucas og mig hvis vi ikke passer på :høhø: hans hoved er cirka på størrelse med min lillefinger-spids og han er på tykkeste sted som min lillefinger, så der går nok et par dage inden han sluger os.

Han er utrolig smuk i sine farver :wehuu: han vokser fint men har osse en god appetit :cool: så vi er gået fra pinkiemus til fuzzyer i håbet om at det kan holde ham mæt i mere end ½ time :klapper:

Med en stor kærlighed til sorrel og vildtfarvet somalier, er det nok ikke helt underligt at jeg er så betaget af de farver han har, nu skal jeg bare ha lært ham at spinde :cool2:

Orv, hvad er han for en fætter? Ud fra navnet tænker jeg Anaconda? De bliver da store ikke?

Er det en amerikansk kornsnog?

Havde en kammerat som havde rigtig mange da jeg var yngre, samtidig med gekkoer, fugleedderkopper, scorpioner osv.

[QUOTE=KKH;615174]Er det en amerikansk kornsnog?

Havde en kammerat som havde rigtig mange da jeg var yngre, samtidig med gekkoer, fugleedderkopper, scorpioner osv.[/QUOTE]

Ja han er en kornsnog, så han bliver ikke så stor, at han hedder Conda var et udslag af humor, hvis han en dag får en kone skal hun selvfølgelig hedde Ana gg

Jamen, det er også så moderne at være fremtidssikret :klapper: :klapper: :klapper:

:wehuu:

Nøj, hvor er han/hun flot… kan godt forstå, at du var nødt til at have den med hjem… :hjerte:

:uha::uha:

Så fik jeg også lige læst indlæggene igennem… og ser, at du nu fodrer ham med Fuzzy ??

Tænkte, hvad det var og Googlede det - og her er blot én enkelt forslag til en fuzzy…

Velbekomme, Conda… :høhø:

:klapper: en fuzzy er i dette tilfælde en museunge der lige har fået pels,

en pinkie er fra nyfødt og op til lige før pelsen kommer, så fuzzyen er lige nummeret større :høhø:

:gruble:

HOV ?!

Mit billede af en Fuzzy kom slet ikke med - men her er det :

(synes godt nok, at det var en LIDT stor mundfuld for ham) :yikes: