Coogans Sid Hammermack

Lene troede ikke på at Sid gad bruge et activity board… Lene tog fejl! :høhø:
Ikke at de her billeder sådan rigtig beviser det, men han sidder altså og spiser de hapser han har fisket frem.

Og lige et enkelt med hans lille nuttede fjæs.

Prinsessen Glamour gider til gengæld ikke bruge tid på det pjat

:lol::lol::lol::lol: Der tog I godt nok fusen på mig… Se lille søde Sid aktiverer sig selv…:wehuu::wehuu::wehuu: Det er må jeg nok sige - jeg bøjer mig i støvet på mine gamle slidte knæ.

Og Prinsesse Glamour :inlove::inlove: - hun har jo en attitude som siger spar 2 :hjerte:

He he her gider de godt at bruge aktivitet board, men pas på de der Coogan bamser kan blive ret så snedige for her har Nikita lært at hendes to døtre fisker maden op og hun hapser det fra dem :høhø:

Og ja Sid er da vist en nuttet charmør :hjerte: mens Glamour ligner en rigtig diva :hjerte:

[QUOTE=MoMo;565203]He he her gider de godt at bruge aktivitet board, men pas på de der Coogan bamser kan blive ret så snedige for her har Nikita lært at hendes to døtre fisker maden op og hun hapser det fra dem :høhø:

Og ja Sid er da vist en nuttet charmør :hjerte: mens Glamour ligner en rigtig diva :hjerte:[/QUOTE]

Hihi, det var også Lenes forudsigelse, at han ville æde Glamours leftovers! Men når der nu ikke er nogen, må han jo selv fiske :lys-ide:

Og hun ER en rigtig diva! :hjerte:

Et par meget forskellige, men utroligt smukke katte. Hvor er de dejlige. :hjerte:

Hvor ser de dejlige ud :inlove:

:yikes::yikes::yikes:

Hun er jo en skændsel for sin race :rock:

Glamour, kom i sving og snup de godbidder fra Sid - han er kun en Maine Coon :høhø::høhø::høhø:

Men hvor er de dog skønne begge to :hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg tror det er et spørgsmål om, at vi endnu ikke har fundet nogen godbidder hun gider at spise. Hvis vi kom rå kylling i den ville hun splitte den ad, men det ville nok også være temmelig uhygiejnisk :stuck_out_tongue:

Og så lige et par stykker til, fordi jeg kan!

De har leget så godt sammen de sidste dage! Ikke mindst fordi Michael har været i IKEA og hjembragt en fantastisk papirspose :tihi: