Coons - single double og tripple :)

Havde kameraet fremme idag for at prøve et par indstillinger… og hvad er bedre end at prøve dem på mine smuksakker…

Først Imhotep… ligger og nyder livet - det er han altså RIGTIG god til…

Meeeeeeen - ikke alene da… for “hvor godt mis er kommer godt mis til”

Kheops og Cleo bruger dog dagligt energi for 10 coons - så efter en hurtig hyggestund hos Ramses fandt de sammen i bunkehygge på sofaen sammen med Sethi

Hej Regitze.
Hver gang jeg ser bileder hjemme fra dig og kattene, bliver jeg gladere og gladere for at Imhotep er der.:hjerte:
De ser simpelthen så harmoniske og velafbalancerede ud:wehuu:

[quote=mismaia;376604]Hej Regitze.
Hver gang jeg ser bileder hjemme fra dig og kattene, bliver jeg gladere og gladere for at Imhotep er der.:hjerte:
De ser simpelthen så harmoniske og velafbalancerede ud:wehuu:[/quote]

han er også faldet ufattelig godt til… der har ikke været så meget som et utilfreds miauw i ugevis og han kan med dem allesammen og de vasker løs på hinanden på skift og er tit at finde i større bunker…

og nu hvor hans pels kommer til sin ret efter vasken - så er han blevet fantastisk smuk at se på :slight_smile:

flokken er noget nær det mest rolige jeg har set til dato… den har overmåde flair for hygge og pragmatik :slight_smile:

Er du vimmer nogle skønne billeder. -wehuu
Tak for kigget. :smiley:

Men øv, hvorfor vil mine ikke ligge og hygge sammen. :venter:

:tihi:

Super gode biller af en super dejlig flok.

Ja jeg kunne også ønske at der var noget bunke misser over mine - men her hjemme er det kun Borg og Saga der gider ligge sammen.

Suk… hvor er det altså bare nogen smukke og dejlige missere du har der :wehuu:

Tak for de søde kommentarer - er også meget meget lykkelige for mine skattebasser…

:inlove: Sikke nogle flotte misser du har:inlove: og så så rolige lige og harmoniske herligt:thumbup:

Hvor er de smukke. :wehuu:
Og sikke fine nyvaskede de er :slight_smile:
Hilsen Lisbeth

Arhmenaltså (ikke Amenhotep :wink: ) for en flok lækkersakker!
De store drenge, hvor er de dejlige især!

[quote=MiSi;376824]Arhmenaltså (ikke Amenhotep :wink: ) for en flok lækkersakker!
De store drenge, hvor er de dejlige især![/quote]

ja de er … jeg er også umådelig stolt af at vise dem frem… der er ikke noget dejligere end når folk roser mine skatter…

og må indrømme at jeg krammer dem ekstra i øjeblikket fordi deres pels bare er så uimodståelig…

jeg kan tage mig selv i at droppe alt hvad jeg har i hænderne bare for at lægge mig ned på gulvet og få 2 misser på maven, 3 der snuser mig i hovedet, en der hiver mig i håret og en der omgående synes mine tæer er sjove …

det er bare blød vidunderlighed :wehuu:

Årh… Hvor er de dog smukke alle sammen… Hvilken harmoni…!

Dejlige billeder af dejlige katte :inlove: - og de er godt nok blevet ekstra lækre at se på efter den store kattevask :wehuu:

:wehuu: Gitze, de er bare SÅ lækre :hjerte:

ja det pyntede rigtig meget…

og det sjove er - før vasken var Imhotep ikke meget for at blive aet på ryggen - tror hans pels var så fedtet at det ikke var rart for ham, for nu kan han slet ikke få nok :slight_smile:

det er jo den rene fornøjelse :slight_smile:

Pragtfulde billeder - hvor er de smukke.

:yatta: :stjerner::rundtosset: :hjertehop: :pompom: :klappekat: