Cooper hos Kattefotografen

I weekenden var min lille dreng også et smut forbi fotografen. Vi kommer normalt ikke i Jylland, så det skulle i hvert fald udnyttes at vi havde muligheden.

Og sikke nogle fantastiske billeder jeg fik af ham! Jeg er virkelig glad for dem, og jeg er helt vild med det billed hvor han ligger på ryggen, for det viser bare essensen af hans personlighed, og det graver sig direkte ind i hjertet på mig.som om han ligger og kigger mig direkte ind i øjnene og siger “jeg elsker dig mor” :inlove:

Dejlige billeder af den smukke Cooper:hjerte: - og du har helt ret med det sidste. Det er bare et fantastisk skud.:thumbup:

ja… Han havde en fest inde hos Brian hehe…

Jeg skal også som minimum have ryg-billedet i stor opløsning, for jeg vil gene have ham op på væggen.

Det er også et rigtig godt billede! Det er fjollet, kært og ekstremt sødt. :hjerte:
Og så hjælper det når det er sådan en lækker model. :wink:

Jeg får bare lyst til at begrave mine hænder og mit ansigt i den vidunderlige pels, han har :love2:

Jeg synes, alle billederne er lækre, men du har ret: det på ryggen er superlækkert

Det var da nogle SUPERLÆKRE billeder! Kattefotografen bli’r altså bedre og bedre :slight_smile: Og så hjælper det jo altid med sådan en skøn fotomodel :smiley:

Tusind tak skal i have!

Synes jo selvfølgelig også selv at han er den smukkeste kat i verden - ligesom alle andre katteejere også synes om deres :tihi:

:smelter:

Jeg er helt enig!

Skønne billeder af din smukke dreng :hjerte:

Er det den grønne baggrund eller?

[QUOTE=DK Mammarazzi;1128882]Skønne billeder af din smukke dreng :hjerte:

Er det den grønne baggrund eller?[/QUOTE]

Nej det er den der hedder “Cappucino”

Lækre billeder af en lækker model! :hjerte: Jeg har ellers ikke være udpræget fan af Kattefotografens billeder, men de her er super! :slight_smile:

tak!

Brian er også blevet markant bedre det sidste års tid, han har virkelig taget al kritik til sig og gjort noget ved det :thumbup:

Denne serie er den bedste serie jeg har set fra denne fotografs hånd :slight_smile: super flotte lækre billeder og så har jeg altid været fan af Cooper :slight_smile:

Han er en lækker kat, ham Cooper-Cool. :slight_smile: