Coop's Udstillingsdebut (billedspam) :D :D :D

Nærum, er det juleudstillingen? For så kommer jeg også der :slight_smile:

Det er det nemlig… Racekattens Juleudstilling…

[QUOTE=Helene C;946661]


: [/QUOTE]

Pia står og sover bag ved :tihi:

Tillykke med Cooper, han er nu også ret lækker :inlove:

[QUOTE=Skattekat;946707]Pia står og sover bag ved :tihi:

Tillykke med Cooper, han er nu også ret lækker :inlove:[/QUOTE]

Nop - hun opsender gode ønsker til guderne om at Coop bliver BIN og NOM - og det virkede jo!

Flotte billeder! :slight_smile:
Og igen igen igen tillykke. Han ser ud som om han nyder det :wehuu:

[QUOTE=Skattekat;946707]Pia står og sover bag ved :tihi:

Tillykke med Cooper, han er nu også ret lækker :inlove:[/QUOTE]

:klapper:

Tak Hrönn!

BIN :?

Men ja, det virkede i den grad!

[QUOTE=ThildeL;946710]Flotte billeder! :slight_smile:
Og igen igen igen tillykke. Han ser ud som om han nyder det :wehuu:[/QUOTE]

tusind tak søde!
Og ja han nød det simpelthen. Han fik jo masser af opmærksomhed :wink:

BIN=BIV

I know :wink:

hehe…

:slight_smile:

Måtte lige lure igen… det sidste billede er bare SUVERÆNT !!

Du stråler som en sol - og sikke en profil Cooper har

:smelter:

Hvor er det skønne billeder Helene :slight_smile: Han er simpelthen en lækkermås :wehuu: Og fuld af selvsikkerhed :wehuu:

Ih TILLYKKE! Sikke en debut! Jeg kan sandelig godt forstå hvis du ikke kan få armene ned :smiley:

Stort tillykke med det flotte resultat :thumbup:

Mon ikke Annie er ligeså stolt og glad, som du er? :høhø:

Hun laver simpelthen nogle fantastisk smukke katte :hjerte:

Igen et stort tillykke med ham.:flag:

Jeg havde jo fornøjelsen af at hilse på Coop:hjerte: i buret, og ikke alene er han smuk, men også nysgerrig og tillidsfuld. Han har alle forudsætninger for at blive en god udstillingskat, der vil nyde at blive taget med. :thumbup:

Skønne billeder :hjerte::hjerte::hjerte:

Der er vist ingen tvivl om, at du er stolt af din dreng - det lyser ud af alle billederne :smiley:

Jeg så ham til sceneshowet, hvor han klarede sig rigtig fint. Han skal nok få en fin udstillingskarriere :thumbup:

Stort tillykke med ham :smiley:
Skønne foto :slight_smile:

Skønne billeder, stort tillykke med ham! :flag: :hjerte:

[QUOTE=Tante Tut;946728]:slight_smile:

Måtte lige lure igen… det sidste billede er bare SUVERÆNT !!

Du stråler som en sol - og sikke en profil Cooper har

:smelter:[/QUOTE]

Sebastian var også meget begejstret for hans profil og måtte kører fingeren hen over den op til flere gange :smiley:

Ja, jeg kan faktisk ikke huske hvornår jeg sidst har været SÅ glad! (og har smilet så meget for den sags skyld!)

Han er ren selvtillid, både på udstillinger, men også herhjemme. Han ved udemærket godt hvor fantastisk han er :klapper:

Personligt havde jeg været helt tilfreds hvis han bare havde fået EX1 som han også fik i Dragør. At han så lige tog et hattrick, ja jeg må jo indrømme at jeg havde en tåre i øjenkrogen :ups:

[QUOTE=Eva;946736]Stort tillykke med det flotte resultat :thumbup:

Mon ikke Annie er ligeså stolt og glad, som du er? :høhø:

Hun laver simpelthen nogle fantastisk smukke katte :hjerte:[/QUOTE]

Annie var stolt, og glad!! Mindst lige så meget som jeg selv var - og bestemt altid vil være!
Coop er den første killing - der er solgt - som også skal udstilles, så jeg er virkelig glad for at Coop kan repræsenterer hendes stamnavn så behørigt.

[QUOTE=FinnFrode;946738]Igen et stort tillykke med ham.:flag:

Jeg havde jo fornøjelsen af at hilse på Coop:hjerte: i buret, og ikke alene er han smuk, men også nysgerrig og tillidsfuld. Han har alle forudsætninger for at blive en god udstillingskat, der vil nyde at blive taget med. :thumbup:[/QUOTE]

Tusind tak Finn! Ja, opmærksomhed det er han ikke ked af. Og kunne han hænge på armen uden for buret hele dagen, ja så havde han gerne gjort det (dog afbrudt af en middagslur eller to med dertil hørende mad :høhø:)

[QUOTE=Temple Bar;946740]Skønne billeder :hjerte::hjerte::hjerte:

Der er vist ingen tvivl om, at du er stolt af din dreng - det lyser ud af alle billederne :smiley:

Jeg så ham til sceneshowet, hvor han klarede sig rigtig fint. Han skal nok få en fin udstillingskarriere :thumbup:[/QUOTE]

Tusind tak Mette!!

Ja, jeg er simpelthen så stolt af ham, af hans repræsentation af Annie og hans måde at håndterer det hele på. Det kunne ikke have været bedre!
May roste ham også meget for hans sind på scenen, og jeg var bare jubel-lykkelig for at han overhovedet kom på scenen. Hvis han fortsætter på denne her måde skla nok tage BIS en dag. Vi har ikke travlt.

[QUOTE=Coon Danica;946746]Stort tillykke med ham :smiley:
Skønne foto :)[/QUOTE]

Tusind tak Lisbeth!

Hihi kan godt forstå du bliver rørstrømsk :smiley: Det er noget særligt.

Var virkelig ved at tude i Fuglebjerg da Hector også blev Premier, BIV og NOM :ups:

[QUOTE=ThildeL;946765]Hihi kan godt forstå du bliver rørstrømsk :smiley: Det er noget særligt.

Var virkelig ved at tude i Fuglebjerg da Hector også blev Premier, BIV og NOM :ups:[/QUOTE]

Dét kan jeg godt forstå! Det var også virkelig fantastisk!
Jeg er ret sikker på at jeg virkelig havde tudet hvis han også havde taget BIS… :ups:

Det er rigtig flotte resultater - tillykke med ham :slight_smile: