Cornish Rex hankat købes

Hej alle.
Jeg er helt ny her, og det er da en rigtig god side når nu man har katte.

Nå, men jeg søger en Cornish Rex han - jeg har to hunkatte, den ene netop en Cornish Rex, og den anden en gårdkat. Jeg er fuldkommen bidt af Cornish Rex, aldrig i de 40 år jeg har haft katte har jeg oplevet en så forrygende intelligent og sjov race :slight_smile:
Der er ikke rigtigt nogen til salg når jeg søger via Google, så nu prøver jeg her.

Han skal ikke bruges i avl, så han vil blive kastreret - og han må ikke være mere end 6 måneder gammel. Og han skal selvklart være rask. Ellers er der frit spil :slight_smile:

Ha’ en rigtg god aften.

De bedste hilsner fra

Frank

Frank,

I 2016 blev der i Felis Danica stambogsført 3 (tre) CRX killinger. Så du skal finde frem til de - meget få - opdrættere. I specialklubben er listet 4 CRX-opdrættere. De er måske ikke alle aktive: http://www.rexsphynxklubben.dk/viewpage.php?page_id=9

Der var en killing med på udstillingen i Odense sidste weekend og den var fra Bowena. De andre 3 var voksne fertile og fra Kletofts og Bodwin’s.
Kletofts er vist svensk.

1000 tak begge to.
Jeg har tjekket alle links på linket for længst, men de er mildest talt ikke opdateret - og så tænker jeg pr. automatik at opdrættet nok ikke er aktuelt længere.

Jeg er så småt indstillet på, at det nok ikke bliver i DK jeg kan købe en killing, men at jeg skal til Sverige eller Tyskland. Men nu fandt jeg jo lige denne glimrende side, og så var det jo oplagt lige at smide en føler ud :slight_smile:

Jeg tjekker lige ud om Bowena har en killing - eller evt.påtænker avl i nær fremtid.

Ha’ en god aften - og tak igen :slight_smile:

De bedste hilsner

Frank

Skriv eller ring evt til Bowena uanset, det kan sagtens være de ved noget om nogen, der ikke er offentliggjort på nettet :slight_smile: Har selv en sjælden race (ikke så sjælden som cornish i DK dog), og jeg har tit hjulpet folk videre på den måde :slight_smile:

1 Synes om